Kimmey Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Bra prosjekt! Ser ikke ut som du sparer på noe hehe Takker! Nei den fortjener å skinne igjen! De gamle eierne av denne bilen, har så og si aldri gjort noe med bilen, så det er deilig nå som den blir som ny igjen! Fikk gjort litt i dag også! Montert bærearmene og drivakslene, men rakk ikke å ta bilder! får gjøre det i morgen Planen for i morgen er bremserør, bensintank og mellomaksel! stay tuned!
ruslanumaev Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Bra prosjekt! Ser ikke ut som du sparer på noe hehe Takker! Nei den fortjener å skinne igjen! De gamle eierne av denne bilen, har så og si aldri gjort noe med bilen, så det er deilig nå som den blir som ny igjen! Fikk gjort litt i dag også! Montert bærearmene og drivakslene, men rakk ikke å ta bilder! får gjøre det i morgen Planen for i morgen er bremserør, bensintank og mellomaksel! stay tuned! Er helt enig med deg når man har penger så er det alltid deilig å legge penger i noe arbeid.. vertfall bilen , deilig å få på nye deler osv:) digger bilen din!!
Kimmey Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Liten update! Fikk på bremserørene og skrudd opp tanken i dag. Var et helsikkes styr, men den kom nå opp Får ta mellomaksel i morgen, så må jeg få bestillt meg ny eksos snart!
arne-vig Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Dette prosjektet fikk meg til og få lyst sjøl igjen. Veldig bra arbeid og dokumentasjon..
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Knallbra prosjekt med masse bilder og tekst. Ser ut som du får en strøken e36 igjen virkelig bra jobba stå på videre.
Kimmey Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Takker! Jeg skal bestille ny eksos nå snart og kunne trengt noen anbefalinger. Skal jeg gå for org. katalysator, eller få tak i sportskatalysator?? Scorpion eller simons bakpotte? Hadde vært super med litt hjelp
///Mysild Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Hvem er du, og hvor holder du til? Bilen var jo skummelt lik min før du tok den i biter... Mulig du har sett den rundt i Krsand i mange år? Blir bra når den blir ferdig!!
Kimmey Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Takker! Kim André fra Tveit Ja den var relativt lik i fronten ihvertfall. Bilen din har vært litt inspirasjonsbil for å si det sånn hehe Har ikke sett bilen i Kr.sand enda nei, men skal tute hvis jeg ser deg når bilen er på veien er nå en liten overraskelse på hvilken farge det blir Har du noen anbefalinger på eksos forresten? Har litt lyst til å gå for Scorpion STW M3 med 325 kat og grenrør. Planen er ombygging til 2,5 turbo etterhvert
///Mysild Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Ja, jeg ble litt paff Har du sotet frontlyktene også? Nå blir jo min litt forandret snart også, så blir jo ulikt fra hva den har vært før... Bare å tute om du ser meg, men jeg har kun kjørt den en tur/retur sørlandsparken i år, ellers har den bare stått XD Men kommer vel snart på veien med den siden det begynner å bli sommer Jeg skal sveise om min eksos til m3 stuss, så jeg ville gått for de, har hørt mye bra om scorpion
Kimmey Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Ja sotet linselyktene, men hele fronten skal forandres nå. Ikke AE ihvertfall. blir vel LaminX hvis jeg skal ha noe farge eller sot. Så blir det bare org. halogenlys Jepp tror det blir scorpion ja, må bare vente litt på peng hihi Ja du må snart få den ut! Planer om å ta en tur på Gatebil 13 juli eller? isåfall må jeg innom å hilse
///Mysild Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Nei, ingen planer om å opp til det pengesluket hehe Vurderer selv å fjerne AE, men er litt gromt syntes jeg, så blir nok til at jeg beholder dem på... Har 1000 idèer og planer, men kan bare holde meg til noen få av dem, om gangen XD
Kimmey Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Hehe ok! ja off! er ofte sånn med mange planer! best å ta noen få av gangen Er jo seff gromt med AE, men begynner å bli ganske vanlig, så derfor jeg vil ha det originalt, med noen små mods kanskje Syns nå lysoppsettet ditt er ganske kult fra før av og står i stil med bilen din nå ihvertfall. Men skal bli stilig å se den med de nye felgene da! skal du freshe dem opp i helga kanskje?
///Mysild Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Skal avgårde og se på sørlandssprinten i morgen, og så blir det vel muligens å kikke på dem på søndag... så skal jeg klargjøre 325 diffen med lakk og stell og sette på den, modde fjærene foran litt, fikse felgene, lakke og styre... og gjøre litt andre "justeringer" så regner med uka forsvinner på kose ting, om jeg ikke legger alt på is og tar litt ferie XD Har god tid jeg hehe
Kimmey Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Skal avgårde og se på sørlandssprinten i morgen, og så blir det vel muligens å kikke på dem på søndag... så skal jeg klargjøre 325 diffen med lakk og stell og sette på den, modde fjærene foran litt, fikse felgene, lakke og styre... og gjøre litt andre "justeringer" så regner med uka forsvinner på kose ting, om jeg ikke legger alt på is og tar litt ferie XD Har god tid jeg hehe Aha! Ja er jo herlig med litt ferie også i blandt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå