Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bra prosjekt! :D Ser ikke ut som du sparer på noe :P hehe

Takker! Nei den fortjener å skinne igjen! :P De gamle eierne av denne bilen, har så og si aldri gjort noe med bilen, så det er deilig nå som den blir som ny igjen! :D

Fikk gjort litt i dag også! Montert bærearmene og drivakslene, men rakk ikke å ta bilder! får gjøre det i morgen ;)

Planen for i morgen er bremserør, bensintank og mellomaksel!

stay tuned!

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bra prosjekt! :D Ser ikke ut som du sparer på noe :P hehe

Takker! Nei den fortjener å skinne igjen! :P De gamle eierne av denne bilen, har så og si aldri gjort noe med bilen, så det er deilig nå som den blir som ny igjen! :D

Fikk gjort litt i dag også! Montert bærearmene og drivakslene, men rakk ikke å ta bilder! får gjøre det i morgen ;)

Planen for i morgen er bremserør, bensintank og mellomaksel!

stay tuned!

Er helt enig med deg når man har penger så er det alltid deilig å legge penger i noe arbeid..

vertfall bilen , deilig å få på nye deler osv:)

digger bilen din!!

Skrevet

Liten update!

Fikk på bremserørene og skrudd opp tanken i dag. Var et helsikkes styr, men den kom nå opp :P

Får ta mellomaksel i morgen, så må jeg få bestillt meg ny eksos snart!

ydcixxxuaha4ydju0ete.jpg

fpkz17257j193rku046p.jpg

unggjj27ysguxw1z0g7h.jpg

0dqd3939frde5jkg5ct6.jpg

qcveartg27k0e68kakcc.jpg

leuj0qn8hi5gl4h05hiy.jpg

Skrevet

Takker!

Jeg skal bestille ny eksos nå snart og kunne trengt noen anbefalinger. Skal jeg gå for org. katalysator, eller få tak i sportskatalysator?? Scorpion eller simons bakpotte?

Hadde vært super med litt hjelp :)

Skrevet

Hvem er du, og hvor holder du til? :P

Bilen var jo skummelt lik min før du tok den i biter... Mulig du har sett den rundt i Krsand i mange år? :P

Blir bra når den blir ferdig!! :-)

Skrevet

Takker!

Kim André fra Tveit ;)

Ja den var relativt lik i fronten ihvertfall. Bilen din har vært litt inspirasjonsbil for å si det sånn :P hehe

Har ikke sett bilen i Kr.sand enda nei, men skal tute hvis jeg ser deg når bilen er på veien ;) er nå en liten overraskelse på hvilken farge det blir :P

Har du noen anbefalinger på eksos forresten?

Har litt lyst til å gå for Scorpion STW M3 med 325 kat og grenrør. Planen er ombygging til 2,5 turbo etterhvert ;)

Skrevet

Ja, jeg ble litt paff :P Har du sotet frontlyktene også? 8) Nå blir jo min litt forandret snart også, så blir jo ulikt fra hva den har vært før...

Bare å tute om du ser meg, men jeg har kun kjørt den en tur/retur sørlandsparken i år, ellers har den bare stått XD Men kommer vel snart på veien med den siden det begynner å bli sommer :-)

Jeg skal sveise om min eksos til m3 stuss, så jeg ville gått for de, har hørt mye bra om scorpion ;-)

Skrevet

Ja sotet linselyktene, men hele fronten skal forandres nå. Ikke AE ihvertfall. blir vel LaminX hvis jeg skal ha noe farge eller sot. Så blir det bare org. halogenlys ;)

Jepp tror det blir scorpion ja, må bare vente litt på peng :P hihi

Ja du må snart få den ut! :D Planer om å ta en tur på Gatebil 13 juli eller? isåfall må jeg innom å hilse ;)

Skrevet

Nei, ingen planer om å opp til det pengesluket :P hehe

Vurderer selv å fjerne AE, men er litt gromt syntes jeg, så blir nok til at jeg beholder dem på... Har 1000 idèer og planer, men kan bare holde meg til noen få av dem, om gangen XD

Skrevet

Hehe ok! :P ja off! er ofte sånn med mange planer! best å ta noen få av gangen ;) Er jo seff gromt med AE, men begynner å bli ganske vanlig, så derfor jeg vil ha det originalt, med noen små mods kanskje :P Syns nå lysoppsettet ditt er ganske kult fra før av og står i stil med bilen din nå ihvertfall. Men skal bli stilig å se den med de nye felgene da! :D skal du freshe dem opp i helga kanskje?

Skrevet

Skal avgårde og se på sørlandssprinten i morgen, og så blir det vel muligens å kikke på dem på søndag... så skal jeg klargjøre 325 diffen med lakk og stell og sette på den, modde fjærene foran litt, fikse felgene, lakke og styre... og gjøre litt andre "justeringer" så regner med uka forsvinner på kose ting, om jeg ikke legger alt på is og tar litt ferie XD Har god tid jeg hehe

Skrevet
Skal avgårde og se på sørlandssprinten i morgen, og så blir det vel muligens å kikke på dem på søndag... så skal jeg klargjøre 325 diffen med lakk og stell og sette på den, modde fjærene foran litt, fikse felgene, lakke og styre... og gjøre litt andre "justeringer" så regner med uka forsvinner på kose ting, om jeg ikke legger alt på is og tar litt ferie XD Har god tid jeg hehe

Aha! Ja er jo herlig med litt ferie også i blandt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...