Kimmey Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Takker Kjellsen! Liten update! Denne uka var det 2 skritt frem og 4 tilbake...planen var å få montert alt og på med felgene, slik at den kunne pusses og lakkeres i løpet av denne nye uken som kommer, men dum som jeg var, klarte jeg å montere bremseskjoldene på feil side. Så da passet ikke kalipterne på, og jeg vil helst ikke kutte i splitter nye bremseskjold. Klarte å ødelegge det ene hjullageret under demontering, så måtte bestille nytt fra Koed. Så en liten forsinkelse ble det, men men...sånn er det jo med bil av og til Fikk henta felgene fra pulverlakk i dag. Ble ganske fornøyd!
Kimmey Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Skal si du prøver å kopiere min bil her!! er RÅTT med hvite felger! bestillte valse også, så kommer neste uke Blir ikke lik farge da Mysild litt hemmelig enda!
///Mysild Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Okey, godt! Kjipt å kjøre rundt i to "dønn" like biler i samme by Selv om jeg nå har byttet felgfarge og har et nytt sett med felger Jeg har lørt at hvitefelger, ikke er så greit mtp bremsestøf... etter noen år, setter det seg godt fast :/ Mulig det er annerledes med pulverlakk da
Kimmey Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Okey, godt! Kjipt å kjøre rundt i to "dønn" like biler i samme by Selv om jeg nå har byttet felgfarge og har et nytt sett med felger Jeg har lørt at hvitefelger, ikke er så greit mtp bremsestøf... etter noen år, setter det seg godt fast :/ Mulig det er annerledes med pulverlakk da Å nei, de blir ganske forskjellige skal du se Hmm, ja du har nok et poeng der. Blir nok noen nye felger til neste år, så får vi se
Kimmey Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Trenger du tips til farger? Hehe ellers takk! har bestemt meg allerede
Kimmey Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Jepp! Skal bestille eksos nå til uka, og det ser ut som jeg tar alt fra Koed! - Grenrør - 325 M50 Katalysator - Scorpion M3 STW Bakpotte Men disse grenrørene måtte modifiseres. Har du vært borti dette grenrøret Mysild? Er det vanskelig og sveise dem?
Kimmey Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Da var det en liten stund siden sist! Nå er så og si alt montert i bakstillingen. Bremser luftet og brekket strammet. Felger på og nysveist effektanlegg montert! Hadde første start i kveld og det låter nydelig! Scorpion er å anbefale!! Pakker fra KOED <3 Felger påmontert etter pulverlakk! Eksosanlegg sveist og ferdig montert! Fornøyd!
Kimmey Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Dårlig mobilfilm fra den ene eksostesten! Låter så mye bedre i virkeligheten Eksostest film!
summitjohnsen Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Strøkent, lekkert, og en smule misunnelig:( Kanontråd dette, skal bare sette bilen på hylla etter dette! kjipt om det skulle skje noe etter sååå mye arbeid! Om du har M52B20 motor nå å ønsker større passer M52B28 rett i, trenger hverken bytte ledningsnett eller hjerne! Og monterer du M50 Innsug fra 2.5 litern har du ca 230hk Det jeg driver med nå! Følger med hær!!
///Mysild Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Trenger ikke bytte hjerne? Den har jeg litt vanskelig for å tro da men.
Tzunami Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Den går fint med samme hjerne, men du får såklart mer ut av en b28-hjerne men da må startsperre osv fjernes først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå