Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker Kjellsen!

Liten update!

Denne uka var det 2 skritt frem og 4 tilbake...planen var å få montert alt og på med felgene, slik at den kunne pusses og lakkeres i løpet av denne nye uken som kommer, men dum som jeg var, klarte jeg å montere bremseskjoldene på feil side. Så da passet ikke kalipterne på, og jeg vil helst ikke kutte i splitter nye bremseskjold. Klarte å ødelegge det ene hjullageret under demontering, så måtte bestille nytt fra Koed. Så en liten forsinkelse ble det, men men...sånn er det jo med bil av og til :P

Fikk henta felgene fra pulverlakk i dag. Ble ganske fornøyd!

tl821f9lvrln5tq8wjhz.jpg

6jurab5jold65ecrolxi.jpg

3p5r3q7ll56tvn3pkztc.jpg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skal si du prøver å kopiere min bil her!! :P

er RÅTT med hvite felger! :P bestillte valse også, så kommer neste uke :P

Blir ikke lik farge da Mysild ;) litt hemmelig enda!

Skrevet

Okey, godt! Kjipt å kjøre rundt i to "dønn" like biler i samme by :P Selv om jeg nå har byttet felgfarge og har et nytt sett med felger :P

Jeg har lørt at hvitefelger, ikke er så greit mtp bremsestøf... etter noen år, setter det seg godt fast :/ Mulig det er annerledes med pulverlakk da :-)

Skrevet
Okey, godt! Kjipt å kjøre rundt i to "dønn" like biler i samme by :P Selv om jeg nå har byttet felgfarge og har et nytt sett med felger :P

Jeg har lørt at hvitefelger, ikke er så greit mtp bremsestøf... etter noen år, setter det seg godt fast :/ Mulig det er annerledes med pulverlakk da :-)

Å nei, de blir ganske forskjellige skal du se ;) Hmm, ja du har nok et poeng der. Blir nok noen nye felger til neste år, så får vi se :P

Skrevet

Jepp!

Skal bestille eksos nå til uka, og det ser ut som jeg tar alt fra Koed!

- Grenrør

- 325 M50 Katalysator

- Scorpion M3 STW Bakpotte

Men disse grenrørene måtte modifiseres. Har du vært borti dette grenrøret Mysild? Er det vanskelig og sveise dem?

• 4 weeks later...
Skrevet

Da var det en liten stund siden sist! Nå er så og si alt montert i bakstillingen. Bremser luftet og brekket strammet.

Felger på og nysveist effektanlegg montert! Hadde første start i kveld og det låter nydelig! :D Scorpion er å anbefale!!

Pakker fra KOED <3

nv82ptaworcckjfq2xsi.jpg

w3fn3tak3ztb3vots2z5.jpg

v72zz7ii8yr9urzixhsw.jpg

q2bd4nuk5epra5sztn8r.jpg

Felger påmontert etter pulverlakk!

2a1bv6pfuyhgvsgnn1u1.jpg

Eksosanlegg sveist og ferdig montert!

x5d0ncy1ntt7gsl6ambl.jpg

1wpsas2wdu337phx5xc2.jpg

Fornøyd! :D

smsu5nog9c7tv7vi6v77.jpg

Skrevet

Strøkent, lekkert, og en smule misunnelig:( Kanontråd dette, skal bare sette bilen på hylla etter dette! kjipt om det skulle skje noe etter sååå mye arbeid!

Om du har M52B20 motor nå å ønsker større passer M52B28 rett i, trenger hverken bytte ledningsnett eller hjerne! Og monterer du M50 Innsug fra 2.5 litern har du ca 230hk ;) Det jeg driver med nå! :D Følger med hær!!

Skrevet

Den går fint med samme hjerne, men du får såklart mer ut av en b28-hjerne ;) men da må startsperre osv fjernes først

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...