Kimmey Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Seff tar vi dine også Sondre! bare å si ifra! hehe Ble veldig bra ja, gleder meg til å fylle helle bilen nå!
Spiff Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 ojda, ikke fått med meg denne tråden før, akkurat lest gjennom hele nå! mektig imponert! artig og se flere bimmers i kristiansand også!
Spiff Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Lurte på en ting, hvor fikk du sandblåst og pulverlakkert felga? Har et sett med m3 felger jeg skulle ha fiksa opp
Kimmey Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 ojda, ikke fått med meg denne tråden før, akkurat lest gjennom hele nå! mektig imponert!artig og se flere bimmers i kristiansand også! Takk takk! Ja er veldig å gøy å treffe på flere sørlendinger her inne! Må ta et lite kveldstreff når bilen er ferdig hehe Lurte på en ting, hvor fikk du sandblåst og pulverlakkert felga? Har et sett med m3 felger jeg skulle ha fiksa opp Jeg fikk dem først sandblåst hos "tinnheia antirust" for ca 1100kr for alle felgene, så fikk jeg dem pulverlakkert på "Varodd" for 200kr felgen Veldig billig med andre ord!
Spiff Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Nei, det er ikke galt det, må høre med de jeg også da
Kimmey Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Da har vi lagt litt fyller på og fått bilen ned på hjulene Er bare grovjustert på høyden foreløpig, så den skal mere ned!
Kimmey Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Fint! blir bra! Hva gjør fylleren? Ja så mere hel ut nå! Er "Lesonal 2K 540 svart fyller" Blir bedre når basecoaten kommer på. Bedre dekkevne Altså en mørk farge det blir på bilen Har bestillt Oransj kontrastpulver som er rett rundt hjørnet, så blir det bare å ta siste finish før lakk
///Mysild Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Et tips! Røkk vekk listen rundt vinduene, og kost på deg noen nye Ellers ser det bra ut!
Kimmey Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Et tips! Røkk vekk listen rundt vinduene, og kost på deg noen nye Ellers ser det bra ut! Alt av lister/pakninger er ute. Ikke så godt å se på bildene, men men Har alt nytt, så her sparer vi ikke på noe! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå