Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det var det da... bilen skulle til lakkering den helgen men så etter at han lakkereren begynte å pusse så viste det seg at bak det skjørtet var det en god del rust åsså må hjulbuene byttes.... så han som skulle ta å bytte det byttet kanalen men når jeg så arbeidet han hadde gjort så blei det ikke noe mere jobb på han... så ut som bare faen sjøl.... så fort jeg har fått tatt å byttet en del av hjulbuen på begge sider og kanalen på nytt blir det lakk... det er allerede betalt for.... trenger en med god kompetanse på karroseri til å skifte de tingene ... noen som kan?

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

når en er ferdig med et problem så dukker det opp et nytt. og jeg er ingen mester på karroseri akkuratt... men en ting er helt sikkert !! det blir ALLDRI mere bygging på en bil som ikke er kjøpt 110% strøken... mye enklere å mye billigere..

Skrevet

Litt av sjarmen er jo å fikse opp bilen selv :) Og det finnes ikke strøkne E30`r lenger, den er blitt alt for gammel til det!

Du får heller bygge på en E9x :P Da er det bare elektronikken en vrir seg i hue av...

Skrevet

det er nesten værre :) men det skal nok bli bra til slutt... har hatt et par samtaler med kohler og med vac så lurer på om det ikke skal bli fart i den snart men her må det planlegges gidder ikke ``forandre`` mening under veis for det blir så dyrt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...