quanto Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 mye strakere rør på supersprint en på s50 grenrøret så vil tro det hjelper noe.... men uansett så kjørte jeg en e36 m3 med fullt supersprint å carbon box i tysklan for noen få år siden å det kan bare beskrives som en lyd-orgi, så satser på den beste
Frans2k Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Kjøp deg Electromotiv sprut! Jeg vet jeg har en annen motor, men på min m60 med sprut, og selvbygde grenrøreksos så fikk vi en økning fra 286hk/400nm i motor, til 295hk/412nm på hjula. Etter erfaringene til Bjørnstad Bil, der jeg mappa bilen min, så var det 20% drivverktap på eldre Bmw'er, så da har jo jeg ca 70hk/90nm økning! Så det hjelper myye med kun nytt sprut!
quanto Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Skal ha elektromotive Tech-M.... Men det blir nok det siste jeg kjøper for det er jo instalert å mappet på en dag neste nå er å finne en bra carbon box og svinghjul/ clutch kit noen forslag
quanto Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 da var cup kit, h&r stabstag og bremsene kommet så da bærer det ut i garasjen for montering
quanto Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 med ledningsnett og coiler og alt da eller? pris?
joachim sørlie Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 er kun boksen pris kan du få hvis du er inntrisert, send en PM hvis du er det
quanto Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 holder på å sanblåse understellet skal legge ut noen bilder når det er ferdig
quanto Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 da var jeg å hentet meg et m20 svinghjul som var hanske rustent... en liten time i dreiebenken så veide det 5,7 kg å ser nytt ut ballangsering får bli i morgen
quanto Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 da ble det pluttselig forandring i planene og jeg har da skaffet meg en s54 istede
jorg1s1 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Bra valg! Driver å putter S54 i E30 selv for tiden. Eller, motoren står i bilen og har gjort det en stund, men fortsatt noe som gjenstår. Blir det sprut eller org hjerne/ledningsnett?
quanto Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 det blir sprut, tenkte meg elektromotive tech3 eller sm4, supersprint step design grenrør og vurderer noen shrick kammer, men et ess kompressor kit er jo ikke akkuratt å forakte heller, enten det eller å kjøpe carbon box! hva ville dere ha valgt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå