quanto Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 kommer ikke til å bli noe e85 siden det ikke blir solgt rundt der jeg bor ! men vurderer sterkt sprut, men vil bare til buns i detta om hva som må til får å få det til å funke gjør meg ikke noe å koble det opp men må vel være en eller annen som har gjort detta før? jeg har bare drevet med opel å detta er den første bmw`n så er ganske mye å sette seg inn i heilt færsk i bmw men det skal nok gå
Thunegutt Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Ganske heftig motoroppsett i sin første BMW Ingen tvil om at original sprut fungerer best, men det er enklere med datasprut + du har mer valgmuligheter iht mapping. Få ut noen bilder av bilen da, med M tech 1
quanto Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 du thunegutt jeg leste prosjekt anonnsen din og så du hadde brukt 2x50mm eksos til å begynne med , men du gikk opp til 2x63. tror du 2x50mm er for lite på denne med det oppsettet eller funket det bra på din bil? prøver å finne ut om jeg kan bruke supersprint eksosen jeg har bestillt men syntes at det er jævelig rart at ët eksosanlegg riktinok racing annlegg til en e30m3 skal være godt nok for en m3 motor som sto i en e46 og attpåtil kompressor :/ men ifølge denna grafen så skal det vist funke men er det noen sov vil dele litt erfaring med meg på detta området
quanto Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 noen bilder av bakakselen ferdig sandblåst og malt med nye powerflex foringer
quanto Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 ganske forskjell på stab stagene sammenligning av bak skulle ha hatt de 2 små stagene med foringer som går fra stabbstaget og til bak akselen... eller dreie noen nye i teflon, men det blir vel kansje for stivt ? :/
Thunegutt Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Har ikke fått noen fasit på det med eksosen. Jeg oppgraderte fra 50mm fordi jeg skulle øke effekten. Det funket på min med 450hhk, om jeg kunne fått mer med større rør, er uvisst.
quanto Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Hadde ikke du 450 hk på navene.? Eller var det tilbake regnet til motoren?
quanto Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Da tror jeg nok at jeg kan også bruke 2x50 eller var eksostempraturen høy?
ArnesenE46 Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 er det sånn non-photo-thread, detta ell? I så fal holder du sjangern jævli bra! hehe:P Tøft prosjekt! vil høre mer om åssen understellet oppfører seg, da jeg bygger samma!
quanto Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 da ble det bestillt vanos block off, nye cp 10:1 stempler, nye rådelager og veivlager, vac supercharger kammer, elektromotive tech m, justerbare kamdrev og grenrør ting forandrer seg fort gitt... m¨vel bestille nytt reimhjul til pressa også..
Bogen. Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Dette høres meget lovende ut. Hvor mye ladetrykk snakker vi om?
quanto Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Så at thunegutt klarte 0,89 så jeg klarer vel ikke mere med samme pressa. Får gjøre det beste uta det
SSM Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Den der gule diff foringen der kan du bare ta ut å kaste med en gang, og kjøpe orginal Z3M foring og fylle den med rutelim eller sikaflex. Den der holder i hvert fall ikke, min varte ikke en sesong en gang.
Jørgen-A Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 da ble det bestillt vanos block off, nye cp 10:1 stempler, nye rådelager og veivlager, vac supercharger kammer, elektromotive tech m, justerbare kamdrev og grenrør ting forandrer seg fort gitt... m¨vel bestille nytt reimhjul til pressa også.. hørest bra ut men nå du går så grovt til verks bør du bytte råder og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå