Gravstein Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Den der gule diff foringen der kan du bare ta ut å kaste med en gang, og kjøpe orginal Z3M foring og fylle den med rutelim eller sikaflex.Den der holder i hvert fall ikke, min varte ikke en sesong en gang. jeg har også VELDIG dålig erfaring med den diff foringen... Nylon eller delrin som er tingen Blir en del mer lyd, men hva gjør vell det i en gammel e30 ?
quanto Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 forumtrollet har funnet fram noen bilder av div deler som lagg strødd gamlemotoren tatt ut denna skal i m20 svinghjul etter en tur i deriebenken blei 5,7kg etter kanalskjifte grusomt motorrom..... satser på at det blir bedre etter den kommer tilbake fra lakkering
oddis Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Dette blir nok bra Er det denne som er BN25000?
quanto Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 jepp det er det.... vi får se om den ikke bør komme seg
M3 Yngve Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Et lite tips er at M20 svinghjula ikke er noe bra på S54, og ikke lurt å ha dem for lette, uten å balansere på nytt. Så passer ikke S54 starter på M20 svinghjul. M20 starteren er lang, og blir liten plass på S54 til den. Går muligens med vire gass, men ikke med el gassen. Hva str ble det på kammene? Og hva kosta kammer og vanos blokk ? Jævla kult reg nr
joachim sørlie Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 kjipt, hvis man er så uheldig og er litt hard på gassen, da det er veldig lett og huske! men ser bra ut da
quanto Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Planen var å balansere svinghjule. Så får jeg bare se om starteren passer ved vaier. Ble 280 eksos og 272 innsug. Kammene og vanos blokk kosta ca 2300 dollar. Men skal si de hadde rask levering. Tok 4 dager fra jeg bestillte til delene ble hentet på posten. Raskere levering enn både koed , gs, schmidemann, autopower. Og de sendte fra andre siden av pytten kan anbefale vac på det sterkeste
M3 Yngve Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Men hvorfor kjøpe disse kammene når du skal ha pressa da ? Org S54 kammer er konge på overlading.
quanto Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 var det med power da kan godt være de orginale er helt perfekte for alt jeg vet har alldri kjørt e46 m3 med eller uten presse så det vet sikkert du bedre enn meg... har ikke du det foresten?
M3 Yngve Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 var det med power da kan godt være de orginale er helt perfekte for alt jeg vet har alldri kjørt e46 m3 med eller uten presse så det vet sikkert du bedre enn meg... har ikke du det foresten? Jo, jeg har vel hatt noen M3 er vel. Mener ved å bytte til de kammene henter man lite ved overlading. Med ESS kitt i en lett E30, skal du være god til å ratte før man trenger noe mere. Skal bli gøy å se den ferdig
Jørgen-A Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Blir fett dette. men hadde heller brukt penger på råder før jeg hadde byttet kammene da det viser deg att di fungerer perfekt med overladd org.=) Liker prosjektet ditt så pøs på med bilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå