ToreLyssand Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Hey Er det noen her som kan svare meg på hvordan jeg kan få en råere lyd i min 318i E36? Passer det med evt. M3-potte på en 4-syl? Kanskje fra cat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Effektanlegg er en start og et godt alternativ, men det vil fortsatt være den typiske firerlyden. Jeg hadde sportsluftfilter i min M43 som passet i luftfilterboksen, det ble sagt at lyden skulle bli endret men jeg merket ingen forskjell. GS har Supersport/Supersprint(?) effektanlegg som funker helt fint, Bilxtra og Mekonomen har vel bare Simons, kjenner ikke til disse, skal være ok men ikke noe mer. Eisenmann er ettersom jeg har forstått det beste, men vet ikke om disse finnes til 316i/318i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreLyssand Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Oki, takker for svar :] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå