Netlandet Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Hei! Selger unna litt deler etter en feilbestilling Det jeg har tilsalgs er: Høyre ytre endeledd E39 200/bud? Venstre spissing stag/Fremre bærearm til bakstilling E39 500/bud? Høyre spissing stag/Fremre bærearm til bakstilling E39 500/bud? Disse delene er nye i eske og aldri brukt, kun tatt ut av esken for inspeksjon. Alt er kjøpt på http://www.schmiedmann.no Send meg en PM eller skriv i tråden om du er interessert Mvh Thomas Netlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 tatt bilder på moped-bruskassen ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Hehe, ja. Den lever enda den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Gidder du legge ut delenr? Touring eller sedan forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 33326768791 er delenr på styrestagene/bærearmene. Like både på høyre og venstre side. Såvidt jeg vet skal disse passe både touring og sedan. 32111094674 er delenr på endeleddet. Dette er egentlig delenr for både ytre og indre, men det skal vel passe uansett Dette er også likt på sedan/touring, men passer kun 6 sylindrede modeller. Dvs biler med tannstang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Da er rattet solgt! Edit: Og levert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 BUMP! Ingen som har slark i bakakselen på sin E39 altså..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 BUMP Delene ligger fortsatt her Kan eventuelt byttes i nedre bærearmer foran E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwm51 Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 BUMP Delene ligger fortsatt her Kan eventuelt byttes i nedre bærearmer foran E39. Har du de fortsatt? Er de som sitter øverst i bak stillingen i e39? Spissingstag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwm51 Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 BUMP Delene ligger fortsatt her Kan eventuelt byttes i nedre bærearmer foran E39. Har du de fortsatt? Er de som sitter øverst i bak stillingen i e39? Spissingstag? Netlandet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå