kje Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Jeg har en lagerkverning i min 525i e34 som følger hastigheten, men som gir seg ved hardt pådrag. Kan dette skyldes opphengslageret til mellomakslingen eller er det mer sannsynlig utgående lager fra girkassa, eller lager i differensial? Når bilen står på bukker høres ikke lyden.
kje Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Anyone? Hadde vært kjekt med noen tips eller noe
Netlandet Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Opphengslageret til mellomakslingen er vel kun et gummilager/oppheng? Vil tro det kanskje er diffen som uler. Prøv å ha noen i bagasjerommet når du kjører som kan høre om det er uling fra den delen av bilen
kje Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Opphengslageret består av gummi som skal hindre akslingen i å slå i chassi og et kulelager som sørger for at den skal snurre lett og jevnt. Det som er litt mystisk er at lyden "forsvinner" når jeg gir på... Kan være diffen også for alt jeg vet, men høres ut som om det kommer fra lenger fremme. Noen måte jeg kan feilsøke på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå