Gå til innhold

E30 318IS Sterling silber, mtech2 osv :)

Share

Anbefalte innlegg

Bmw E30 318IS 1990 mod, Sterling Silber Metallic.

Div info:

Bilstein 60/40 senkesett. Som jeg personlig mener selv ikke senker nok med 16" hjul. Justerbart med tiden.

Sorte nyrer, bytte til blanke?

Helrøde baklykter.

Takluke.

Sort tak.

Strøøkne sportstoler.

Kvassere Kammer fra KM cam.

Simons eksos.

Chip som er tilpasset dette og turtalsperre på 7k.

Diffsperre.

El-Vindu.

16x9 Lenso Bsx Hjul.

Powerflex foringer under hele bilen.

Xenon i grøftelys.

Sotede lykter.

Skinn i dører.

Stabstag bak.

Shadowline lister rundt vinduer.

Kom gjerne med spørsmål og tips, ikke besøk siden uten å legge igjen en kommentar :D, men nå litt bilder, dårlig kvalitet, tatt med iphone :/

Vurderer å lakke oppigjen hele bilen pga er redd for at det skal bli farge forskjell når jeg lakker mtechen og får den montert, men er usikker på fargevalg kom gjerne med tips :)

199760_10150168832317165_656007164_8809462_3692156_n.jpg

Slapp helt av, Angel eyesa er borte vekk nå :P

IMG_2637.jpg

Sotinga er også borte vekk.

253842_10150277271482165_656007164_9499591_3197459_n.jpg

262772_10150305697672165_656007164_9747369_7579583_n.jpg]

269506_10150305698007165_656007164_9747373_7359355_n.jpg

270645_10150305697377165_656007164_9747364_7636625_n.jpg

S50 spjelda og S14 plenumet som skal på.

Mtech2 er på vei, men mangler Vingen, vist noen har en liggende som er til salgs send gjerne en PM, men nå vil jeg gjerne ha tips til hva annet som kan gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil - men få på iS-spoileren i stedet for M-tech II; gir en mye "cleanere" look.

Nåja, men så synes jeg at mtech2 er det peneste du kan ha på en e30, har også bestilt å har brukt penger på det så blir neppe å gå over til en IS leppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte var ååå bort med angeleyesa og jævla øyelokka! hehe

Meget pen bil og gå for mtec :)

Ja Øyelokka og angeleyesa er bortevekk hehe ;) Hva synes folk om å lakke dørhandtak samme farge som bil og blanke nyrer eller bare la det vær :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så bra ut!!! Personlig er jeg enig med Orjan, drop M-tech2 og kjør det stuket der med mere senk og IS-leppe..8) Begynner jo å bli en del M-tech2 biler nå.. Men jaa, det er jo pent det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så bra ut!!! Personlig er jeg enig med Orjan, drop M-tech2 og kjør det stuket der med mere senk og IS-leppe..8) Begynner jo å bli en del M-tech2 biler nå.. Men jaa, det er jo pent det også ;)

Helt enig, penere med IS-leppe og den looken du har nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, penere med IS-leppe og den looken du har nå. :)

Huff å huff, å det sier dere nå..Hmm, men hvordan kan det bli om jeg kjører mtech hekk og sideskjørt? så den lille IS vingen som er på bagasjeluka mi før og IS leppe?

Btw, de hjula som er på bilen er til salgs, kan også byttes i noe annet stilig, visst du har noen felger som ser ut som di har gått igjennom 2 verdenskrig er jeg også åpen for bytting, i og med jeg driver litt med felgrestaurering, (jobber som CNC operatør) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff å huff, å det sier dere nå..Hmm, men hvordan kan det bli om jeg kjører mtech hekk og sideskjørt? så den lille IS vingen som er på bagasjeluka mi før og IS leppe?

Btw, de hjula som er på bilen er til salgs, kan også byttes i noe annet stilig, visst du har noen felger som ser ut som di har gått igjennom 2 verdenskrig er jeg også åpen for bytting, i og med jeg driver litt med felgrestaurering, (jobber som CNC operatør) :)

Det vil kræsje med listeverket, med mindre du har org M-tech2, og har hekk/fanger hver for seg. M-tech2 har ikke listverk på fangere, så da vil du ha sort list som "stikker ut" i front, og linjene til lista bak vil gå innover og ikke ha list. Kommet til å kjørt på med stuk med bare skamsenk og felger, samt IS-leppa og ingenting mere 8) Det BLIR råbra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Har shedt litt i det siste, byttet motor til en dekomprimert alpina 2.7 med turbo kjørte et par mil så røk termostatet og toppen sprakk..Fikk planer om å kjøpe arp, turbokam, ny topp, datasprut osv osv osv... men fant en motor der alt som jeg vilde ha og den var bremsa til 530hk..

også fått tilpassa evo leppe på mtech 2 front, ble mye arbeid men er ingen som har det og ble veldig tøfft(synes jeg i vertall)

Bilde skal dere få, hadde vært greitt å fått tilbakemelding om hva dere synst :)

IMG_2102.jpg

Leika meg litt med noen toppdeksel på jobb, resutatet ble som følgende, ja jeg jobber som cnc operatør :))

IMG_1960.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...