Haakjin Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Burde jeg og sett egentlig! Gratulerer, denne såg strøken ut! Planer for denne da? Norske skilter? Mvh Håkon
///MoePower Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Bilen er for øyeblikket tysk men det blir etterhvert også Norske skilter på den. Siden dette blir et sommer/kosebil prosjekt skal den ikke registreres før den er i "tipp topp" stand. Den skal i utgangspunktet være veldig bra, men noe er det alltids å henge fingrene i på så gamle biler. Jeg ser hvertfall ingen grunn til å stresse med å få skilt på den når jeg har planer om å kjøre 745 neste år.
///MoePower Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Skrevet Desember 17, 2011 Mens vi venter kan jeg jo legge ut flere M102 bilder. De ble lakkert i bmw's egen nogaro silber for noen år siden, med proff lakk og lakksprøyte. Syns de har holdt seg bra mtp at de har stått på en bil som har vært i daglig drift et par år, desverre er det veldig vanskelig å fange fargen på bilder. Delene ser kulere ut i virkeligheten. Fuelrailen lakkerte jeg mattsort før de nye dysene ble montert: Rengjorde toppdekslet, er fremdeles litt rusk i kriker og kroker.. Lite overblikk: Fargen er som sagt vanskelig å fange på bilder. Med blits syns jeg den ser lysere og blassere ut enn den egentlig er, så bildene ble tatt uten blits.
///MoePower Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Er ikke bilder gøy..? Bilen ser litt blass ut i fargen enkelte steder, men det er jo en rød bil tross alt. Skinnfarging for å få interiøret nærmere originalfargen (anthrazit, nesten sort) vil bli prioritert siden anthrazit bøffelskinn har en lei tendens til å bli ganske mye lysere med årene. Må som sagt få tittet litt nærmere på bilen IRL før jeg legger videre planer for lakken og det tekniske etc..
joachim sørlie Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Så jævlig bra ut det du gjorde på motoren! Tror jeg kan komme til og digge motorrommet når det blir ferdig! Og nye bilen veit du hva jeg mener om!
launcher Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 ser ut som d va mye fargeforskjella på den ja..men rødt e jo rødt blir nok bedre etter rubbing å polish..pen bil uansett når kommer herligheta nordover da?? konge julegave må œ bare si....gratulerer
///MoePower Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Jeg venter fremdeles på papirarbeidet å gå i orden. Når alt det er på stell skal det ikke ta mer enn 2-3 uker å få den oppover. Har foreløpig ikke betalt noe for den, bare låst den av så ingen andre kan kjøpe den. Det tar bare litt tid å kommunisere osv..
Pedi Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Grattis med bil. Og jeg må virkelig få poengtere en ting: Den fargen du har lakkert de delene i, satan den var rå...
bmwtussan Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 6 Serien så ryddig og pen ut. Får fikset litt på rødfargen så blir den nydelig. Synes det var en tøff farge på setene i den, passet til rødfargen.
tonyku Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Nice Hva har du lakkert toppdekselet med? Vanlig eller pulverlakk?
///MoePower Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Er lakkert med vanlig billakk, det har klart seg bra så langt
tonyku Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Er lakkert med vanlig billakk, det har klart seg bra så langt Det ser ihvertfall veldig bra ut Gleder meg til å se denne ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå