Michaelw Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Liker stuket ditt, men ja burde vært litt lavere Og takket være deg btw, så slipte jeg og tordahl ned panseret på bruksbilen min 10 min etter at vi så på bilen din hehehe
bergeee Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 du kunne jo lakert de røde dørene samme farge som bilen og spurt om ikke han Anders Behring Breivik kunne skyti på de i stede for de ungene? altså, de er jo like hjelpesløse de dørene som de ungene så kansje han får noe av den samme makt følelsen?
Pedi Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 du kunne jo lakert de røde dørene samme farge som bilen og spurt om ikke han Anders Behring Breivik kunne skyti på de i stede for de ungene? altså, de er jo like hjelpesløse de dørene som de ungene så kansje han får noe av den samme makt følelsen? Ehh... Dette må vel kategoriseres som dårlig forsøk på humor i desse dager?
bergeee Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 e, prøvde ikke på et humor stunt, men mere en utale for og sammenligne hvor maktesløs du er viss du må gå rundt på en øy i politi uniform og skyte barn.
Pedi Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 OK, lite passende og smakløst var det nå iallefall...
Pedi Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 du er ganske lite passende og smakløs du og:) Siden det kommer fra deg, så er jeg vel det...
bergeee Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 feit e34! digger touring:) er det sånn at alle touringer har 2 delt bakluke eller er dette noe ekstra?
Pedi Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Alle E34 touring har glassluke som kan åpnes. Grei løsning, men desverre en viskermotor-løsning som ikke er av den mest holdbare.
SofaKingFresh Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Skal ikke lakkere senteret på felgene i en ekkel farge da? Turkis kler jo på lysegrå rat'er!
Erlendmelk Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 hahaaa?? kanskje derfor bakruta mi er så jææævlig løs ja... hvordan i helvete åpner jeg den da??
Mjørgen Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 du kunne jo lakert de røde dørene samme farge som bilen og spurt om ikke han Anders Behring Breivik kunne skyti på de i stede for de ungene? altså, de er jo like hjelpesløse de dørene som de ungene så kansje han får noe av den samme makt følelsen? Off nåkkå så dumt skreve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå