Erlendmelk Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 fant noen bilder fra gatebiltreffet på en helt random facebook-profil.. stjelte de jeg + et annet random bilde:
r_tranoe Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 jeg så bilen her i kristiansund her om dagen.. fått på et lakkert panser nå eller?
Erlendmelk Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 husker ikke navnet på personen, men jeg husker den e30n din og det var ingen bilder av den ihvertfall i albumet. Om det var det du tenkte på
Andersson Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Var tøff med rat stilen Så litt kjedelig ut nå i forhold
NBCustom Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Var rå uten RAT-look:) Har ikke sansen for RAT-look med mindre den er helt naturlig "RAT'a".
Erlendmelk Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Daaa er det kanskje på tide med en "update" her og? Td'n skulle inn på EU i september.. var ikke særlig gira på det så begynte å lete etter annen bil. Fant meg en tdS i nabokommunen i bra stand, dog litt lang km-stand Men det ble jo til at jeg kjøpte den. Denne kommer det en prosjekttråd på engang på nyåret.. chip, coilovers, brede felger, osv TD'n står igrunn bare på gårdsplassen uten skilt... Har hærja med den på skogen, og det er noe med motoren som er galt! går jævla dårlig.. menmen Har ikke tenkt å vrake den enda, skal muligens på vintertreff med den og da skal ratlooken på igjen, med enda mere stæsj forhåpentligvis peiser på med litt bilder av bilene fine felger? selv om den går jææævli dårlig atm, er det morsomt med snø fiksa litt på panseret fiksa litt på volvo leppa nybilen! kvite blinkers bak fine stuket da! stereo Så langt er bilen så og si original. styyyyyggeste stuket! ebay chip, fjernet katalysator osvosv mvh Erlend
gnilb Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Ser veldig bra ut den TDS'n da Åssen er anlegget? Planene du har tror jeg blir konge. Har trua!
Erlendmelk Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Jeg synes anlegget funker veldig bra egentlig Det er i overkant stort da kanskje... hvertfall med tanke på att det er så og si ingen bagasjeplass
APedersen Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Kan vel bli bra dette da! Bra utgangspunkt! Tøff den stickerbomba leppa også! Likte det bilde der
Andersson Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Hvor lenge lot du panseret godgjøre seg før rusta satt ånkli? Å har du brukt no mer enn bare eddik? Klarlakk på toppen, ell har du ikke gjort no mer en å la det ruste?
Erlendmelk Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 jeg pussa det ned, hadde på saltvann nå og da i 2 uker elns, + eddik ett par ganger.. så ble det bra har ikke gjort noe spesielt med det nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå