Erlendmelk Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 neineinei, kjekk å ha ja Du finner garantert ei grind på en gammel låve på Smøla... samme hva den er fra egentlig, denne var jo fra Volvo 245
Haakjin Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 neineinei, kjekk å ha ja Du finner garantert ei grind på en gammel låve på Smøla... samme hva den er fra egentlig, denne var jo fra Volvo 245 Okei , jepp , får prøve å finne det
Ziroh Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Syntes den kledde det rustne panseret bedre ^^ hahah
Erlendmelk Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 jajo, er jo litt kjedelig nå osv, men... de fleste har jo sett bilen sånn den var osv.. så jeg fant ut jeg bare kunne legge alt på låven til en annen anledning
wicky124 Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Hvorfor gikk du tilbake til normal look egentlig?
Erlendmelk Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Det er jo bruksbilen min, kan ikke kjøre rundt slik som dette hele året heller Har jo alt liggende, tar jo 30min å kaste det på igjen
Erlendmelk Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 neeh nå må jeg fikse topplageret foran til venstre, kjørte så hardt nedi ett hull i helga att demperen gikk gjennom den gummien der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå