Hendelse Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Hadde ikke tenkt meg ny bil i det hele tatt, men kunne ikke holde meg i å ringe på denne 5eren. Og siden prisen landet på et svært fristende sted, kunne jeg ikke holde meg. hmmmmm angrer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Nydelig bil i nydelig farge Har selv hatt en E39 sedan i samme farge. Montreal blå, ikke sant? Grattis med en skikkelig grombil ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Den var jævlig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Meget fin bil du har fått deg er ja nytt skilt hadde gjort susen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendelse Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Ja det er jeg helt enig med, skal se om jeg får ordnet meg nye skilter ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 kompiss av meg sin gamlebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendelse Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Stilig. var litt rust på den nå ja. som jeg tok i går på den Forresten vet du om bilen har org. dempere framme, eller er det lavere sportsdempere, sitter 60 senk framme på den vet jeg. Får en 60 senk fjærer på org dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Flott bil! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Stilig. var litt rust på den nå ja. som jeg tok i går på den Forresten vet du om bilen har org. dempere framme, eller er det lavere sportsdempere, sitter 60 senk framme på den vet jeg. Får en 60 senk fjærer på org dempere. må oppdatere med bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 noe mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå