BMWDetenajs Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Kjøpte bilen sist fredag! 20" M6 felger, helsvart grill og nye pærer allround bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Gratulerer med flott bil, begynner å like de bedre og bedre når de er hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDetenajs Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Takk takk. Var først skeptisk til hvit bil, men det er så nydelig å se på. Men det blir my vasking og gnikking i sommer!:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Ja det var noen år jeg forbandt hvit bil med Volvo 240 med litt rust her og der og det er jo ikke særlig sjarmerende Men lurer på om de bruker bittelitt kremfarge i det hvite nå så de ikke er helt kritthvite, den E61`en din var uansett skikkelig lekker. Går en hvit E60 Taxi her i Haugesund og den er også rålekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Really nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDetenajs Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Legger ut noen bilder fra en goværsdag og før oppgradering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Gratulerer så mye med en kjempefin bil Men jeg får det ikke til å stemme at dette er en 525d, når den har eksosen til 520d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDetenajs Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Takker!:)Sorry, var vell en ønsketenkning å ha 525d når jeg skrev innlegget! Det er en 520d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå