HSA Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=552389 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Masse gromme BMWer, helt rått det motorrommet på den E92 GT2 bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Masse gromme BMWer, helt rått det motorrommet på den E92 GT2 bilen Uhm, sikker på at det er GT2 bil? Så ikke slik ut bakfra, men kan godt hende at jeg tar feil. Mangler "luftrillene" på sidene på bakfangern... Gud så feit den McLaren MP12-ellernoesånt racingbilen var 10x råere enn gatebilen. Var så mye fett og ekstremt sjelden å se der Tror jeg er nødt til å skrive "Goodwood Festival of Speed" på min "må oppleves" billiste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Goodwood festival of Speed kan absolutt anbefales. Jeg skal tilbake en gang og fem, det er det ikke tvil om. Når vi var der var det 160000 besøkende og 60000 biler på parkeringsplassene. Var ingen kø noen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Goodwood festival of Speed kan absolutt anbefales. Jeg skal tilbake en gang og fem, det er det ikke tvil om. Kjørte dere i England, da dere var der? Det skremmer meg litt (tenker da på rundkjøringer i feil retning, hadde bare blitt forvirra og sikkert endt opp med å kræsje). Kanskje buss- og togopplegget dit er bra nok til at en klarer seg uten bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Goodwood er like rått hver gang jeg ser bilder derifra Virkelig noe helt eget med det stedet. For meg er det en gåte at ikke BMW satte M1 retroen ut i produksjon som en skikkelig sportsbil. Mener hardnakket at det er en stor bommert. F10 hekken likner noe jeg ikke vil kommentere. Den er forferdelig. F10 front og E60 hekk hadde fungert bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Masse gromme BMWer, helt rått det motorrommet på den E92 GT2 bilen Uhm, sikker på at det er GT2 bil? Så ikke slik ut bakfra, men kan godt hende at jeg tar feil. Mangler "luftrillene" på sidene på bakfangern... Gud så feit den McLaren MP12-ellernoesånt racingbilen var 10x råere enn gatebilen. Var så mye fett og ekstremt sjelden å se der Tror jeg er nødt til å skrive "Goodwood Festival of Speed" på min "må oppleves" billiste Tok feil der ja, var visst en GTR, men hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Vet ikke spesifikke forskjeller, men de er bygget for forskjellige løp og serier. En som kan dette må gjerne fortelle mer, jeg er bare tilskuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Kjørte dere i England, da dere var der? Det skremmer meg litt (tenker da på rundkjøringer i feil retning, hadde bare blitt forvirra og sikkert endt opp med å kræsje). Kanskje buss- og togopplegget dit er bra nok til at en klarer seg uten bil? Vi kjørte dit ja. Hvis man klarer å kjøre feil vei i en rundkjøring i England må man være komplett idiot. Ikke misforstå meg, var selv litt skeptisk til dette, men rundkjøringene er laget slik at man må ta en ganske krapp sving til høyre for å kjøre feil. Det er liksom helt naturlig å kjøre på venstre siden av rundkjøringene, dessuten er det somregel annen trafikk man følger også. Motorveiene er naturligvis enkle å kjøre på, samme med vanlige veier, men et vanlig "T-kryss" kan være litt forvirrende hvis man glemmer seg litt ut og skal utpå en vei. Leier man en bil der borte vil jeg tro det er enda enklere, men det var ingen problem med egen bil (med rattet på riktig side) heller. Vi tok tog den ene dagen fra byen vi lå i og bort til festivalen, så det går greit det også. Er forresten litt bilder i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Kult, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå