JonasO93 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Kjøpt brukt Business CD/Radio til min 318Ci 2002 mod. men kontaktene passer ikke, trenger vel en form for adapter? Kjøpte en på bilradiospes.., men funker ikke:( HJELP! Aner ikke hva som stod i bilen da den var ny:/ Kontaktene fra bilen. Ny,org. spiller øverst og gammel u-org. spiller nederst. Adapteren jeg kjøpte som ikke passet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Ser ut som det er satt inn ISO kontakter, det du trenger er BMW 17 pins kontakter. Finnes vel kanskje en overgang for det vil jeg tro. ISO -> BMW 17 pins. Men er usikker. Om du drar litt i de som er i bilen, det kommer ikke ut en stor kontakt da? Vet at man kan sette inn BMW 17pins -> ISO når man setter inn uorginal spiller. Kanskje du er heldig og tidligere eier ikke har klippet i kabler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasO93 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Ser ut som det er satt inn ISO kontakter, det du trenger er BMW 17 pins kontakter. Finnes vel kanskje en overgang for det vil jeg tro. ISO -> BMW 17 pins. Men er usikker.Om du drar litt i de som er i bilen, det kommer ikke ut en stor kontakt da? Vet at man kan sette inn BMW 17pins -> ISO når man setter inn uorginal spiller. Kanskje du er heldig og tidligere eier ikke har klippet i kabler.. TAKK! Jeg måtte bare ta ut hele ramma rundt cdspilleren og klimacontrollen og fiske ut den 17pins kontakten:D De to kontaktene var jo adapteren:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå