lucifer666 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt originale eller andre tilpassede gummimatter til min BMW 3 serie 2010 mod? De er jo så spinndyre hos BMW..Er ikke interessert i standardmatter til Biltema da de har altfor dårlig passform.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 ta en titt her du vet ikke om du har e90 91 eller 92 93 http://shop.ebay.com/i.html?_from=R40&_ ... Categories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Både Koed og Schmiedmann selger gulvmatter etter mål til de enkelte modellene til nogenlunde edruelige priser. Jeg kjøper nye stoffmatter med 2-3 års mellomrom fra disse leverandørene og er godt tilfreds med både kvalitet og passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann82 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Noen som vet om det finner skålmatter til E46? Er jo litt kjekkere til vinterbruk enn stoffmattene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Jeg har gummimatter i min E46 til vintersbruk, kjøpte et sett foran og bak til ca 400-500 kr på GS. Har stoffmatter liggende og, men de trenger en rens før jeg vil ta de i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann82 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Har gummimatter, men ønsker av den typen med kant på. Sabla kjekt da vannet etter snø og annen dritt holder oppi matta og ikke renner ned i dørken. Dette får man stort sett til alle merker, men har ikke funnet noe til E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå