MKR1992 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Hei! Har et sett Zender Star liggende som er litt stygge av korrosjon. Hva skal jeg gjøre for og få de fine igjen? Helst noe jeg kan gjøre selv, har ikke råd til å sende de til noe behandling Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Er det felger? Prøv å søk. Enten på google eller her på bimmers 635csi har en felgrenovasjonstråd... Ellers litt andre forslag her: http://www.bmwguiden.no/forum/viewtopic ... 5a10af0660 http://www.bmwguiden.no/forum/viewtopic ... 5a10af0660 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKR1992 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Er det felger?Prøv å søk. Enten på google eller her på bimmers 635csi har en felgrenovasjonstråd... Ellers litt andre forslag her: http://www.bmwguiden.no/forum/viewtopic ... 5a10af0660 http://www.bmwguiden.no/forum/viewtopic ... 5a10af0660 Lykke til! ja det er felger er ganske gamle, men synes de er litt kule. så istedenfor å kvitte meg med dem hvorfor ikke gjøre de fine igjen. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Dersom jeg ikke tar helt feil så er vel Zender Star skrudde? I såfall kan du f.eks. dele dem og våtslipe og polere felgringene Her er noen eksempler på hvordan det kan gjøres: viewtopic.php?f=11&t=137165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKR1992 Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Dersom jeg ikke tar helt feil så er vel Zender Star skrudde? I såfall kan du f.eks. dele dem og våtslipe og polere felgringene Her er noen eksempler på hvordan det kan gjøres: viewtopic.php?f=11&t=137165 tror de skruene bare er pynt skjønner du. har igrunn ikke sett noe på det, men skal sjekke opp det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Sleng ut noen bilder av felgene da, så får vi se. Innvendig også dersom det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Du får dem vell både i skrudde og falske skrudde! Jeg har ett sett slike felger, og dem har skruer på utsiden, men er ikke delt! kan vell skru ut skruene til en forenkling av arbeidet. Ser boltene går igjennom bare. Synes jeg har hørt noe med at 34 så er dem delt, og 30 så er dem ikke delt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKR1992 Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 skal få til noen bilder snart finnes begge deler ja, men de som er fake skrudd tror jeg ikke er gjenget, men slått/dælja inn så hvis jeg skal ta de ut må jeg vel borre opp å gjenge for å få inn nye, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Jeg ser på mine vertfall, at det er gjenger på innsia. Så dem er nokk skrudd inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKR1992 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Jeg ser på mine vertfall, at det er gjenger på innsia. Så dem er nokk skrudd inn ser du skruene fra innsiden? gjør ikke det på mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKR1992 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 en del veldig stygge flekker her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Ah, denne typen.. Når jeg tenker meg om, så heter dem jeg har Zender Sport... My bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKR1992 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 begynte med å få av lakken idag, må nok ha noen flere behandlinger. fikk ikke tak i duxola malingsfjerner, men noe de hadde på obs bygg som heter infra. funker bra det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKR1992 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 begynte med å få av lakken idag, må nok ha noen flere behandlinger.fikk ikke tak i duxola malingsfjerner, men noe de hadde på obs bygg som heter infra. funker bra det også infra fungerer ikke bra -.-' tok av en del på første behandlinga, så gikk det ikke av så mye mer. har tatt 5 behandlinger, nå å det er fremdeles mye igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå