Gå til innhold

1992 520i Sedan

Bompi88
 Share

Anbefalte innlegg

Selger nå min e34 pga lite tid og familie forøkelse.

Impotert fra tyskland i 1995, Med fult service fra sin tid der. Er også service historikk fra sin tid i norge, stammer helt fram til 2008 om jeg ikke husker feil.

Bilen har en skade på venstre side, fra 2009 da en gammel mann ikke overholt vikeplit ut av en parkerings plass, samtidig som han hadde lagt brillene hjemme og brukte sin eldre dame som øyne. (Begge dørene er skadd, og litt i siden bak) Ikke store greierene, men dørene bør byttes, og siden er bare spakel/lakk flass etter skaden.

Er rust runt og i kanalene så de bør byttes er også rust runt nedre del av påfyllings lokket og noe nederst på dørene.

Ny frontrute fra april i 2009 eller 2010 husker ikke helt, med lister. Kom på runt 11000kr.

Bilen har de siste måntene bilt påkostet mye da jeg byttet nesten hele forstillingen.

Bilen har ikke blitt brukt siden august i fjor.

Bilen er utstyrt med Ac,El Vindu Fremme, El takluke, Sentrallås, Komfort lås(Vri nøkklen en gang til etter lås for å lukke vinduer og taklukte)

Er også etter montert Forsterker og sub fra pioneer som følger med. Verdi 5000kr Spiller følger også med.

Det som er gjort siden 01.01.2011: Ferdig Montert

Forstilling:

2 Nye casterstag + Foring

2 Nye bærearmer + Foring

1 Ny hjelpesnekke + Foring

2 Nye stabilisator stag

2 Nye styrestag + styrekult

1 Nytt paralellstag(midtresporstag)

Bakstilling:

4 Nye Bremseklosser

2 Nye Bremseskiver

4 Nye Bremseband

2 Nye Håndbrekk vaiere

1 Nytt Komplett monterings sett for bremseband og klosser

2 Nye Bakdempere + beskyttelsesrør, demperpute, Fjerunderlag

2 Nye Hjullager + låseringer

Følger med

2 Nye Styrestag bak

2 Nye Stabilisatro ledd bak

2 Nye tranvers foringer

Kan selges ferdig eu godkjent. Med olje service(av meg) og filter bytte(Olje, bensin og luftfilter) Nye sommer dekk (20555r16) på ikke så velding fine alufelger.

2 Sett Vinterdekk Pigg(på felg) + Pigg frit(Uten felg)(Continental Vinterviking 2/Nokian Hakkapelita, Ingen av dekkene er brukt en helt vinter enda

Og 4 Hjulskontroll. For 26000kr

Er sikkert noe jeg har glømt i farten, men er bare å spørre. Kan byttes i godkjen e36 sedan Minimum 320, ikke aut. Som konebil eller fra og til arbeid. som delbetaling.

Bilder kommer senere i dag Eller i morgen. Alle bud blir vudert men skambud legges i bokseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...