ZhilleN Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Skal selge unna litt lakkerte m3 deler, har ikke bruk for dette, må bort, da det tar en god del plass i garasjen. Ubrukt. Delene som er : - M3 frontfanger ® 2500,- SOLGT - M3 sideskjørt ® 2200,- BUD - M3 Speil ® elektriske, coupe 1500,- BUD - Facelift frontplate til coupe 2000,- BUD Kan selges samlet 6000,- Bilder : Mvh Sindre.
spruddel Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Trenger frontplate, er den original? Men jeg skal ikke ha rød, så må lakkere den uansett, men hvis du skal ha så høy pris, så kjøper jeg den heller ulakkert
ZhilleN Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Grunnet "høy pris" er fordi delene er lakkerte, men er åpen for bud selvfølgelig da dette ligger i veien og støver ned
ZhilleN Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Usikker på om jeg har dem enda, skal sjekke
Halgahl Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Har bestillt meg sideskjørter nå, men kan være intressert i grillrammen om du har den enda? Er den til facelift nyrene eller de orginale som kom i fra 90-96 modellen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå