Kure Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Har en komplett 528i touring som jeg skal selge i deler. Jeg kjøpte denne usett pga bakluka,og gir derfor ingen garanti på deler. Dette er en 97 modell med 330 km på telleren. Bilen er tight å kjøre og virker i god stand. Motor starter og går pent, og det er heller ingen ulyder i driv verk eller girkasse. Kom med forespørsler om deler.. Bakluka og venstre vindus heis bak er plukket av allerede. Multi funk ratt: Sorte stoff sportstoler Pro radio og cd-veksler Karosseri deler... 17" felger med dekk gode for 1 sesong til, 235 45 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matren Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Pris på ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Jeg vil gjerne ha pris på sleperingen din. Send meg pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eldronko Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Kan du gi meg en pris på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaai20 Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 pris på cdmagasin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Hva skal du ha for demperne og fjærer forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Jeg vil gjerne ha pris på sleperingen din. Send meg pm... Den trenger ikke du mer enn meg trenger en ny visst. Den (helt) nye forrige holdt i 2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Pris på felgene på den andre 528i'n din ? Så den stå inntil låven med nyvaskede felger og nye bakdekk her om dagen når vi var der. PENT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Kan du gi meg en pris på felgene? Kr 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 pris på cdmagasin? kr 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Pris på ratt? kr 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Hva skal du ha for demperne og fjærer forran? Har egentlig ikke lyst til å selge forstilling / bak stilling med det første da det bli endel vanskligere å flytte bilen uten disse delene Lurer litt på om det er senke fjærer foran, eller muligen de er slitt. Den er hvertfall endel lavere enn andre E39... du har ikke mulighet til å vente litt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Jeg vil gjerne ha pris på sleperingen din. Send meg pm... Den trenger ikke du mer enn meg trenger en ny visst. Den (helt) nye forrige holdt i 2 mnd. Tja... har egentlig ingen aning hva en brukt slepering er verdt... kr 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Pris på felgene på den andre 528i'n din ? Så den stå inntil låven med nyvaskede felger og nye bakdekk her om dagen når vi var der. PENT Jasså var å sikla på felgane mine..hehe. De er nok ikke til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Hva skal du ha for demperne og fjærer forran? Har egentlig ikke lyst til å selge forstilling / bak stilling med det første da det bli endel vanskligere å flytte bilen uten disse delene Lurer litt på om det er senke fjærer foran, eller muligen de er slitt. Den er hvertfall endel lavere enn andre E39... du har ikke mulighet til å vente litt?? ser at det er sportseter i den.. da kan det være mtech fjærer som står på.. Spørs hvor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå