Kure Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 vil baksetene passe i en sedan? isåfall pris på setene? Eller bare de forran? Seteryggen vil garantert ikke passe, usikker på underdelen... Uansett så syns jeg underdelen av baksetene virker noe ihjelsittet, harde og ikke noe fine å sitte i. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg sett meg om mer.... Framsetene er i bra stand. Det er en påbegynt slitasje på førersete, men eller ok. Pris begge framsetene kr: 1000,-
Kure Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 pris på deksel forran cd spiller og holdere til begge to?har hatt innbrudd i bilen så noen kan knekt alt i sont Tja.. kr 300,- eks frakt
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 venstre speil heilt? svarte ytter ringen på speile virka te å ver vanskeligt å få riktigt hos GS har prøvdt 3 ganger får bare feil.. har gjitt dem opp å tenker det nok er enklere å få kjøpt brukt heile speile venstre side pris ?
cossiemk1 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Åssen er det å bruke det baksetet i en E34 touring?? Hvis det passer så kan jeg kjøpe fram og baksetene av deg Send meg gjerne en pm.
Dogwine Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Har du solgt cd-veksleren eller? Tar den hvis ikke...
Dtomaso Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Har du bilen stående enda? Korleis er førerdøra for rust/bulker/riper og venstre fremskjerm? Høgre speilhus har du det også som er fint?
Erik90 Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Hei. har du bilen ståendes fortsatt? har du a-stolpene igjen vist du har det hva er prisen?
Stephan.s Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Hei, Har du midtre setebelte til baksete? Tilbaketrekkfunsjonen har sluttet å fungere på min Farge?
BimmerE46 Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Hei,Har du midtre setebelte til baksete? Tilbaketrekkfunsjonen har sluttet å fungere på min Farge? Beltene er svarte på denne bilen. Ses også på første bilde.
Mariuse34 Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Hei, har bilen elektriske vinduer? isåfall, vindusåpnemekanismen, høyre bakdør? pris?
Stephan.s Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Hei,Har du midtre setebelte til baksete? Tilbaketrekkfunsjonen har sluttet å fungere på min Farge? Beltene er svarte på denne bilen. Ses også på første bilde. Bildeserveren til bimmers er ikke alltid oppe og fungerer. Det gjorde den ikke når jeg kom over tråden, så bildene kom ikke opp her. Men Kure, selger du denne løst? Evt pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå