Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kun plugg and play ja, ingenting trenger og kodes, men du må ha disse overgangene/motstand for at det skal fungere:

rk9zf83sm001mc5mig63.jpg

fåes bla kjøpt på ebay, rundt 2500nok.

Skrevet

Åja, så de må kjøpes utenom lyktene? rart det ikke står noe om det på koed da :S Men på ebay? er det ingen andre som selger? som gs, el koed? Aldri handla på ebay :P

Skrevet

Ja vet, har selv spurt koed og de sa at det var kun lyktene som følgte med siden det er sånn på facelift orginal. Men siden du skal bygge om må du ha overganger separat. Vet ikke noen andre plasser enn ebay som selger slike nei, sikkert noen andre her?

Skrevet

lyktene på koed trenger du ingenting til....de er med ferdige motstander montert i lyktene...bolt on...men de ser ikke helt bra ut.... #-o kabelsettet/motstandene som er avbildet,må brukes hvis du skal bruke OEM/originale Hella/BMW facelift-baklykter "LCI" på en "pre" facelift e60.... Originale LCI bakLyktene og retrofit kablene får du for rundt 6000 kroner fra USA...men pass på å få EURO style blinkelys....(orange)...

Motstander kit finnes i flere forskjellige versjoner..alt etter som hvordan du vil at de nye lyktene skal lyse.... :mrgreen:

Ebay er en glimrende plass å gjøre store kupp på billige deler....Jeg er "avhenging" av E-bay.....

på bildet ser du en Lci lykt med "Bruce V6" retrofit kit..... det fineste etter min mening.. =P~

yk1ck8p1nyiqwrhmsh2j.jpg

Skrevet

ja ,men det på koed der lyser kjørelys pæren og bremselys pæren dimmet (ikke LED), blir sterkere når en bremser da, stemmer ikke det? på orginal facelift er det kun slangene som lyser. Slik som på bildet.

Skrevet

på det originale LCI (2007 osv..) gløder også pærene svakt bak "LED stavene" under kjøring....

Det er derfor disse "motstand"/retrofit kitene er såpass dyre... du får et r.fit kit fra Hella også til disse lyktene,men da lyser de som vanlig...med glød i pærene... :roll:

"Bruce" er en kis fra england (tror han heter Bruce Miranda eller noe sånnt...) som har gjort seg gode penger på å lage disse kittene som får lysene til å se ut som på bildet...med kun pærer i funksjon under bremsing..... siste versjon heter "Bruce V6"..... finner den sikkert på ebay....men det begynner å bli vanskelig å få tak i til en human pris..... :twisted:

Kan vel egentlig ikke være så mye mikkmakk inni disse kitene/boksene....må jo gå an å åpne å se...kanskje man lett kan "fikse" litt på et slikt kit fra hella kanskje..... tror jeg må undersøke litt....kanskje man finner et koplingskjema på nett??? :mrgreen:

th_121.jpg th_118.jpg

blidet er tatt med og uten bremselys på original facelift modell 08....

e-bay link til billige Lci baklykter : http://cgi.ebay.co.uk/BMW-5-Series-E60- ... 2433wt_905

Motstands kit : http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E60-5-series- ... 269wt_1139

Skrevet

i see :) ja må jo være noe slagt motstand/kondensator greier som er koblet innpå bak der slik at det dimmes i to styrker, så om det går an og koble de vekk eller liksom lure slik at pærene kun lyser ved brems.

Skrevet

jeg har akk bestillt et slikt sett,så jeg får se om jeg kanskje obdusserer det når jeg får det.. :lol:

betalte 1500 for det og 3000 for lyktene.....bargain on ebay..... :D

• 2 months later...
Skrevet

#-o kittet og lyktene er montert for lenge siden....tok meg ikke bryet med å obdusere de boksene.....

exqjpt3uhk3iopvz7t9v.jpg

• 4 years later...
Skrevet (endret)

Tar opp igjen en gammel tråd ang. facelift baklykter

Fikk tak i et sett faceliftlykter hos en høgger pluss at jeg bestilte meg et Bruce retrofit kitt fra Ebay.
Dette er et såkalt Ricky Brake kitt der bare LED stengene og tåkelysene (halv styrke) lyser under kjøring.

Endret av Kruste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...