TheEspenK Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Grattis med nybil torbfer Ser fram til mere bilder med nye felger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Grattis med nybil torbfer Ser fram til mere bilder med nye felger:D Takk Ser fram til de sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Hadde meg en tur under bilen i dag, skrudde av bunnpanna her var resultate : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Syns kjede til oljepumpa va veldig slakt , hvordan strammes dette opp? Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Tips å tips torbfer:D Jeg har jo ikke V8 selv men følger med. Vet ikke eksakt slakk på kamkjeden men regner med det ikke skal være noen. Brukte GS igjen og reg-kjeden din er som alle andre biler. Ligger på glideskinner på sjåfør-siden mens strammeren er en glider med fjær på H-siden. Se på delekatalogen til GS, eneste jeg kan tenke som du lett bytter er kjedestrammeren (merket med pos22, register-bilde på GS) Ellers ser det ut som et reg-reim-sett ikke koster skjorta men jeg vet ikke hvor mye arbeid det er å bytte det............ Like greit å gjør rein den bunnpanna eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Ser ut som motoren din kunne trengt en liten rens innvendig Strammeren til kjedet finner du inne i en av de største boltene. Det er en unbrako skrue som må skrues til for å stramme kjedet. Når jeg gjorde dette på min motor strammet jeg til slik at det var ca. 0,5-1 cm slark sidevegs på kjedet. Kan også anbefale å montere boltene med Loctite når du først er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 takk får svar! Ja har tatt en rens innvendig . Tok å hadde ned alle skruer og tok godt med Loctite på va sikkert 3 cm vandring på kjede når eg sjekka. Heiv på sommer felgene å de er 3 mm klaring til hjulbuen litt i de minste laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 må få ut bilde med sommerfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 må få ut bilde med sommerfelgene Hehe ja eg er på jakt etter nye felger og dekk nå.. BBS felgene ligger får salg. Skal kjøpe meg noen nye og da kommer de bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Så her en dag hadde eg nede bunn panna å fant 3 lause skruer , og dei fleste andre skruer va lause. Så eg gjore de reint å tok loctite på. Tok da oljeskift , filter, og luftfilter. I dag har eg fått lys i instrumentene igjen, va pærene som va godt. Sko og se på takluka siden selgeren sa til meg at den kje fungerte. åpna bare der med knappen og der va ikkje kontakten i , tok den i å takluka virka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Hei beklager dårlig oppdatering.. Bilder vil bli lagt ut i neste uke. De som er gjort er : Fått lakkert m5 sideskjørt, lykter er byttet ut med orginale lykter. Har og byttet mellomaksling lager / hardykobling og noen foringer. Overhalt diff`enn blei og gjort for noen mnd siden. Nå har eg akk bestilt meg : http://www.esstuning.com/products/M60B4 ... ystem.html Supercharger System fra ess som eg ser frem til å montere i løpe av vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Denne må eg følge med på. Blir grommt med presse då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Ja rekne med de blir grommt med presse.. Men må først få meg manuell gir , tviler på automat kassen tåler pressa så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 *Følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå