torbfer Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Det er bra , kor lenge trur du automat kassa hadde holdt viss eg hadde kjørt med presse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Tror ikke du vil merke noe til det mens du har bilen ihvertfall. Automaten er sterk, og problemene man får på disse, er skjeldent relatert til skyvekraft (Les: Plastkuler i ventiler som slites etc.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Okeida, den er overhalt automatkassa mi for ca 30-40 tusen km siden. Kanskje eg monterer kompressoren å tester hvordan den er med automat og mens eg venter på å finne meg ein delebil med manuell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Min ærefaring er at hvis du bruker bil for 0-100 ofte så ryker det fort, men om du kjører hardt med den rullende så går det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Dett skal jeg følge med på, grattis med helt riktig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Takk for de superturbodiesel.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Ja liker V8 er enn godt å E34 er noe av de fineste bmw har prudusert.. Fekk nettopp mail fra ESS at de ville ta ca 1 mnd før eg fekk pressa .. Da har eg jaffal noe å se fram til , gleder meg til dette. Pressa vil bli montert nå først med automat gir , så holder eg på å prøver å få tak i dele bil med manuell håper på å ha den klar med presse å manuell til rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 HER må det følges med gitt! ingenting er bedre enn e34 med v8, pluss presse da! blir skamfett.. men savner litt mer bilder av den jeg, etter du fikk senka den osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Bilder kommer i løpe av uka, har blitt dårlig me bilder fra de eg har gjort. Men skal begynne å ta bilder å legge ut bilder i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Følger stadig med torbfer men er det din bil til salg? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32553804 Håper vi heller for se noen nye bilder istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Hehe de er min som er til salgs ja, men uten felger og diverse.. Tenkte å selge den å kjøpe meg ein nyere e90-91, skal ned å se på mossige sin e90 i uka. Men nå har eg kjøpt meg presse så nå blir den ikkje solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Fekk tatt noen bilder i dag med vinterfelgene Ellers blir de ikkje så mye gjort før pressa kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Fekk tatt noen bilder i dag med vinterfelgene Ellers blir de ikkje så mye gjort før pressa kommer Ønsker deg lykke til og følger med torbfer, regner med du har lest i stykker tråden til Hafsmo, mange bilder og tips ja (Har jeg nevnt tråden før lever du med det Ikke hukommelse serru ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Takk for de TheEspenK Ja har lest og snakkt ein del med Hafsmo , er mangen nyttige tips der. Har og lurt på å bygge eksosen om til 2 potter på kvar side ? Noen som har gjort dette eller noen så vet om dei selger til 540 ? Om de er vanskeligt å få til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Mener Koed/Schmiedmann har supersport med 4 eksos til E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå