opeth84 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Ønsker å kjøpe baksete i skinn uten nedfellbare seter.Til E39 sedan. Gjerne i fargene: hvitt,beige, grått, men kan vurdere andre farger også. Dørsider kan også være av interesse. Ta gjerne kontakt om du selger,eller vet om noen som selger. Pris og stand setter pris på ved kontakt. Takk på forhånd!
opeth84 Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Bump SERIØST?? Hvorfor skal dette være så fordømt vanskelig å få tak i???!
thomashm5 Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 BumpSERIØST?? Hvorfor skal dette være så fordømt vanskelig å få tak i???! Hei. Jeg har mange komplette E39 m5 skinn interiør som selges latterlig billig. Har i sort og i kanelbrunt. De er komplette med allt av dørtrekk osv priser fra 7000
opeth84 Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 BumpSERIØST?? Hvorfor skal dette være så fordømt vanskelig å få tak i???! Hei. Jeg har mange komplette E39 m5 skinn interiør som selges latterlig billig. Har i sort og i kanelbrunt. De er komplette med allt av dørtrekk osv priser fra 7000 M5 interiør har nedfellbar baksete, så dette hjelper meg fint lite. 7000 er uansett for mye for min del. Takk for tilbudet iallefall.
thomashm5 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 BumpSERIØST?? Hvorfor skal dette være så fordømt vanskelig å få tak i???! Hei. Jeg har mange komplette E39 m5 skinn interiør som selges latterlig billig. Har i sort og i kanelbrunt. De er komplette med allt av dørtrekk osv priser fra 7000 M5 interiør har nedfellbar baksete, så dette hjelper meg fint lite. 7000 er uansett for mye for min del. Takk for tilbudet iallefall. det har de ikke.. det var tilvalg, og ingen av mine m5 interiør har nedfellbart sete bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå