Gå til innhold

Slett!!!


Bmw_e39
 Share

Anbefalte innlegg

En sunn diskusjon rundt eventuelle problemer/utgifter/avgifter en kjøper kan oppleve ved kjøp av den aktuelle bilen er en av fordelene med annonser på et diskusjonsforum. Kan ikke se noe problem med at eventuelle kjøpere blir gjort oppmerksom på at det faktisk kan være nødvendig med mere enn bare et brev til BT for å få alle papirene i orden.

"Rene" annonser finner man på Finn.no og Autodb.no. Der er man avhengig av at selger opplyser om absolutt alt som kan være av interesse for selger, siden man ikke har mulighet til å se hva andre, som kanskje sitter med erfaringer fra tilsvarende kjøretøy/scenario, har å si om en slik handel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En sunn diskusjon rundt eventuelle problemer/utgifter/avgifter en kjøper kan oppleve ved kjøp av den aktuelle bilen er en av fordelene med annonser på et diskusjonsforum. Kan ikke se noe problem med at eventuelle kjøpere blir gjort oppmerksom på at det faktisk kan være nødvendig med mere enn bare et brev til BT for å få alle papirene i orden.

"Rene" annonser finner man på Finn.no og Autodb.no. Der er man avhengig av at selger opplyser om absolutt alt som kan være av interesse for selger, siden man ikke har mulighet til å se hva andre, som kanskje sitter med erfaringer fra tilsvarende kjøretøy/scenario, har å si om en slik handel.

En sunn diskusjon har vel ingenting med om jeg burde ha godkjent den før salg eller ikke?

Jeg kjøpte bilen som den er, og hadde tenkt til og få den godkjent, men har kjøpt hus, og har derfor dessverre ikke tid til og gjøre mer med bilen, og jeg ser ikke helt vitsen med en diskusjon fra folk som ikke er interessert i og handle.

Og det med avgifter, godkjenning osv, det står ganske tidlig i "diskusjonen" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Det sa meg lite, men om det har med motoren eller karroseriet og gjøre så står det ikke noe om at det er M5 nei. Men biltilsynet og tollvesenet har en sak på bilen, og når jeg ga dem nr for og få sjekka opp i hvor mye avgifter osv som kommer på siden karroseribyttet er tatt i 2009 og det da vil si at det er mindre enn 10år siden så fikk jeg beskjed om at de gikk utifra første gang den vraka bilen var regga, dette var i 1999. Interessert i handel eller info? Tysk vognkort følger forresten med bilen, der karroserinr stemmer overens med papiret på at det er M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter M5 E39, og er villig til og betale ekstra for godkjente/orginale. Men er det noen som har seriøst peiling på hvor mye arbeid dette er og få godkjent? Er det bare og bestille time og vise bilen, og vente på nytt vognkort? Det tar jo ikke mer tid enn og handle matvarer på en fredag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...