Gå til innhold

Slett!!!


Bmw_e39
 Share

Anbefalte innlegg

E39 M5 selges, dette er orginalt en M5.

Norske papirer sier at det er en 523.

Har papirene for og få godkjent den som en M5, de følger selvfølgelig med.

Fin bil, det er en bruka bil, så litt bruks merker må man regne med, men det er en fin bil, ta turen og se på og gjør opp en personlig mening ;)

Den har gått 180t, og har den nye oppgraderte motoren.

Sitter orginal felger på bilen, følger ikke med vinterhjul da denne ikke blir brukt på vinters tid.

Hvis man kikker på bildene så får man med seg hva slags utstyr bilen har.

Selges for 240 000,- pluss omreg.

Thrustlager bør byttes, og framruten kan også med fordel byttes, derav prisen, men bilen er fult brukende som den er nå, dette er ikke noe som må gjøres.

Er fornøyd med bilen, men den må selges til fordel for husoppussing.

Ved interesse eller spm ta kontakt :)

Link til bilder av bilen: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 34&start=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vitterlig en opplysning som er av interesse for evnt kjøper.

Den opplysningen om at det er gratis kom nok før innlegget ditt blei lagt ut, men uansett om det er en viktig opplysning så får en eventuell kjøper spørre om det.

Skjønner ikke vitsen med og sitte og komentere bilene til folk som har tenkt og selge når man ikke har tenkt seg og handle selv. Ser heller ikke noe vits og bruke salgsannonsa for og diskutere.

For dere som lurer så kan bilen godkjennes uten avgifter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 karroserinr står planta fint framme i motorrommet, det er stryki over og nytt nr er stempla på.

Bilen er orginal M5 men har blitt brukt til "oppbygging" av en norsk vraka 523, så det er en orginal M5, men her i Norge er det en 523 pga avgifter.

Interresert i handel på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Enig med B3kk15, alltid sånn når man skal selge: lett, ingen problem, en som er hendig og her kan du gjøre et kupp er ting som går igjen. men det ligger jo en e39 M5 godkjent ombygd til under 260000,- når kjøper må gjøre papir arbeidet burde jo han spare penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat handla meg et hus, driver og pusser opp dette, noe som da sier at det blir lite med tid.

Det her er en salgsannonse og ikke et diskusjonsforum for noen som ikke er interessert i og handle bil, da ser ikke jeg vitsen i og komentere!

Jeg har snakka med tollvesenet og biltilsynet, bilen er fri for avgifter, når det er sagt fra dem så er det som står igjen papirarbeid!

Bilen er også en ORGINAL M5, ikke en 520 eller noe anna som er GJORT OM til M5, derfor syns jeg personlig at bilen er verdt litt mer, pris kan alltid diskuteres, men diskutering for diskuteringenskyld er lite vits, da finnes det andre hobbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at bilen var egentlig solgt, men pga bank så blei den ikke solgt!

Og dere som komenterer for og komentere, hva er vitsen?

Enten er dere interessert i bilen og kommer og kikker på den eller vil ha info om den, ser ikke vitsen med og sitte og diskutere på andre sine annonser.

Om jeg sier det er lite respons er det fordi folk som dere sitter og gnåler om alt som er lurt og ikke, hadde vært bedre om dere brukte tiden deres på noe annet og heller latt folk sine annonser være "reine" sånn at folk som faktisk er interessert slipper og lese et diskusjonsforum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...