Gå til innhold

Prisforskjeller GS-bildeler og Koed.no

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Handler bare på GS om det haster, siden jeg pleier å stikke bort i lunsjen. Men Koed er bedre på service og pris til at jeg ikke gidder å handle på GS ellers.

Så, for min del - Koed slår alt.

Skrevet

Du kan jo velge om du vil ha nye originaldeler eller uoriginale. Til og med brukte deler av alle mulige slag. Jeg har jo kort vei til veng også men koed pisser på dem også når det gjelder pris. Mener jeg sendte mail til GS og sa at koed hadde viskosekobling som var myyye billigere en dem. Og da fikk jeg svar att de kina delene koed selger holder bare 10% av kvaliteten på varene til GS, men det som forundrer meg er at jeg finner ikke mye vondt om koed på nett. Jeg og er super fornøyd. Fikk 2 nye skjermer fra koed til e36 med perfekt passform og masse annet som fungerer som bare det. Skjønner ikke hva 10% de snakker om.

Skrevet
Du kan jo velge om du vil ha nye originaldeler eller uoriginale. Til og med brukte deler av alle mulige slag. Jeg har jo kort vei til veng også men koed pisser på dem også når det gjelder pris. Mener jeg sendte mail til GS og sa at koed hadde viskosekobling som var myyye billigere en dem. Og da fikk jeg svar att de kina delene koed selger holder bare 10% av kvaliteten på varene til GS, men det som forundrer meg er at jeg finner ikke mye vondt om koed på nett. Jeg og er super fornøyd. Fikk 2 nye skjermer fra koed til e36 med perfekt passform og masse annet som fungerer som bare det. Skjønner ikke hva 10% de snakker om.

De alternative varene som GS har er like "dårlige" (ikke at de er det) som Koed sine u.originale deler.

Skrevet

Eneste som irriterer meg med koed er det at de har alle deler som finnes, men ikke i nett butikken. Det er en del ting som du bare finner med delenr.

Skrevet

Nettsiden til koed er helt forferdelig å navigere i, for meg i hvert fall. Finner "aldri" noe fornuftig når jeg klikker rundt der. De har tapt ett par kjøp av meg bare på grunn av dette.

GS sine sider liker jeg best

Schmiedmann er brukbar, men ikke helt god og nederst

Koed med sin hjemmesnekra merkelige greier.

Skrevet

Godt poeng der. Tror det ville vært over hele nettet,for ikke å snakke om her på Bimmers.,om KOED solgte deler som gikk i stykkerer rett etter montering. Mine penger er snart på vei dit...

Skrevet
har du regnet med moms osv? husk at koed er en dansk butikk, har sammenlignet disse jeg også, er billigere å kjøpe fra GS, koed selger originale BMW deler akk som GS

Er ikke koed.no en norsk variant? Kommer det noe importavgifter i tillegg til nettprisen,som oppgis både med og uten moms?

F.eks. lykteglass var netsen dobbelt så dyre hos GS(2000 spenn mot 1200 på Koed. Det samme med Lambdasondene,og begge var Siemens.

Jo det er en norsk variant av et dansk firma, de har et lite kontor på skedsmokorset. ikke butikk bare kontor. Det er MYE billigere å drive en nettbutikk enn en stor butikk med mange ansatte. mnd leie og strøm osv..

Kankje de også får deler litt billigere, hvem vet. Har også sett at mange ting er billigere der, men har bedre "prute" erfaringer fra gs, koed nekter plendt rabatt

Skrevet

*sant- og like*

Det går nok, som jeg selv ser som har litt butikkerfaring der vi også har nettbutikk som ofte kan være mye billigere.. At det er sykt mye billigere å drive en nettbutikk. Det betyr veldig lite for en kunde, men det er sannheten.

Handler på gs når de har tilsvarende pris, da kan jeg stå å spørre masse i tillegg. syns de har snevet bedre peil på "mekking" hos gs, men mange ting er det syke forskjeller i pris på.. både koed og gs bruker febi som uorginal tror jeg, så det er det ikke no forskjell på.. Det eneste jeg har fått av koed som var made i taiwan var sideblink foran og gjekkepropp :P Det er careface da..

Skrevet

Dårlig av GS å slenge sånne "rykter" ut til kunder.. Tyder jo bare på at de er irritert over at mange legger merke til det, og at det generellt stemmer!

Skrevet

Enig med deg at det er dårlig å si. Men hadde akkurat en samtale med en på koed. Les selv. :)

Kjexx:

Hei.

Samtale mottatt av Geir Ove. Nå i rom: Kjexx, Geir Ove

Geir Ove:

Heisann.

Kjexx:

Jeg har ett spm, jeg er en aktiv medlem på bmw forumet bimmers.no. Jeg ser dere konkurerer med Gs bildeler og schmeidman om salg av deler. Mange er veldig fornøyd med koed, men jeg opplever tilstadighet at brukere velger andre pga nettsiden deres kan være vanskelig å navigere i. Jeg har ett ønske om att den kanskje blir litt enklere pluss att dere får ut alle delene deres på nettsiden... Da får dere flere kunder, er flere 1000 med bmw på det forumet så det er ett ganske vesentlig tips.

Geir Ove:

Takker for innspill Vi jobber faktisk med en helt ny nettside nå, som jeg er overbevist om at vil falle i smak.

Geir Ove:

Dere er ikke alene om å mene at dagens koed-side er gammeldags/simpel.

Kjexx:

Så bra. Det scorer dere kunder på.

Geir Ove:

Satser på det Inntil videre så er vi veldig glad for at kundene holder ut med den gamle nettsida

Geir Ove:

Men nå må jeg logge av Ha en fortsatt flott dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...