Bekkja Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Kjørte forbi en garasje endag her, og så en gammel nedrusta Bmw e28 520 sedan stående. Slo på tråden til eiern og spurte om jeg kunne få kjøpe bilen for vrakpant(1500) Fikk som svar at hvis jeg gidder og legge arbeidet i det og fikse den skulle jeg få bilen. Vi dro og skulle hente den , Pumpa opp dekkene og knøt slepekroken og satte ivei, begge trommelbrmsene bak var rusta , ene kom etter 5 meter, andre løsna etter 4 km, inne i garasjen der jeg skulle fikse den opp. Var ikke mye dekk igjen for å si det sånn. Har jobba på den i ei uke nå , men tenkte jeg skulle lage meg en tråd. Bedre sent enn aldri. Planer for bilen : -Fulll M5 styling -Hel lakkering i fargen : Sepang Bronze -motor 3,5 L -Skinninnteriør -Sport interiør -Litt senk Strøkent ! Deler jeg trenger: -Senkedempere og fjører - Bagasjelokk
Bekkja Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Da er bilen kommet inn i verkstedet, etter en aldri så liten vask !
Bekkja Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Etter 2 dagers arbeid så var motoren ute, og meste av bilen var demotert. Sandblåsinga begynner jeg på imorgen, Blir mye rustsveising ser jeg. Bilder kommer
NBCustom Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 dette ser bra ut:) moro at du redder en sånn bil! Har selv redda en bil til vrakpanten, den dagen du tar den på første kjøretur, ja det er stort:)
Haakjin Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Nice, bra pågangsmot Ser ut som ett greit utgangspunkt dette da, svart interiør og m vinge Ikke ofte å se på en 520
blækkbankarn Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 her er det bare å stå på!! blir en kjempebil med litt innsats!
Bekkja Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Noen som har anbefaling på farge og styling ?
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Farge, sepang bronze, "styling" m5 Ser bra ut dette her!!
Orjan Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Dette blir et supert prosjekt; bra arbeidstempo også Mht "styling" og sånt, så synes jeg at gromme hjul og litt senk er nok...
Pedi Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 ZhilleN skrev: Farge, sepang bronze Får forhåpentligvis lakk på min snart, så får han se hvordan fargen blir på en E28..
Bekkja Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Hørst bra ut, takk for forslagene og bildene. Har ett par bilder her av jobben jeg har for meg fremover. Blir totalt 3 plasser som må sveise på plater idag har jeg da sandblåst motorrommet og grunna det med en veldig morsom farge og E28 har fått en venn i verkstedet, E46 sedan . Koslig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå