Haakjin Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Er vell ikke værre en komplett m30 motor fra E28 med motorlabber, girkasseoppheng og ledningsnett om jeg ikke tar helt feil? Resten er vell så og si likt Plug and play inn te sikringsboksen hvertfall Ser bra ut, du har virkelig stått på
Bekkja Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Idag har jeg lakka baki baggasjerommet, og snart klar til lakking på gulvet inne i bilen. Og kobla opp motoren, mangler ett rør på insprøytninga med pakken er enda ikke sendt fra Gs.
diohrvik Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 speedy:) jeg må komme å se en dag, dog ikke med e30, sist jeg så de veiene der var det mer som å kjøre på kampesteiner!
Bekkja Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 speedy:) jeg må komme å se en dag, dog ikke med e30, sist jeg så de veiene der var det mer som å kjøre på kampesteiner! Er lagt asfalt
Bekkja Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Idag er litt av delene kommet til ekosos, forstilling, nye bolter ,muttrer og slangeklemmer . Takk til gs for rask service. Så har jeg kjøpt meg ny bakstilling fra en 525 så blir suttet på iløpet av neste uke. Mange nye deler er på vei, som Elektriske deler , Bremseklosser, Bremseskiver osv
Bekkja Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Er det noen som har disse delene på karroseriet til salgs?
Bekkja Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Rutene ute og snart klar til lakkering inne i bilen.
Bekkja Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Når kommer du å henter bakstillingen? Imorgen sikkert , Hvis du er ferdig med demonteringa.
Bekkja Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Grunnet innvendig:) Alt skal lakkeres med grunning, og lakkerest over med svart matt lakk
Haakjin Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Når kommer du å henter bakstillingen? Imorgen sikkert , Hvis du er ferdig med demonteringa. Er ikke det , men har løsnet alt, å vi må nesten være to sammen når jeg skal jekke opp bilen, så detter bakstillingen ned den ;p
Adelsten Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 dette må eg bare følge med på.. blir spennande å sjå når den er ferdig...
Bekkja Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 Da har jeg lakkert ferdig innvendig, og begynt med sveisinga på bilen, Drar snart på sjøen, så jeg tenker og få ferdig understell, eksos , motor og driverket, så tar jeg kanalsveisinga og grunnarbeidet før lakkering når jeg kommer hjem igjen, så blir det styling og felger når pengene strekker til. Glemte å ta bilder, det skal jeg gjøre imorgen Har enda ikke bestemt meg for fargen, legg ut bilder av bilen i den fargen du synest jeg skal lakkere i
Bekkja Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Noen som har noe kjennskap til Veng sine karroserideler ? Som f.eks kanaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå