Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vell ikke værre en komplett m30 motor fra E28 med motorlabber, girkasseoppheng og ledningsnett om jeg ikke tar helt feil? Resten er vell så og si likt :D Plug and play inn te sikringsboksen hvertfall :D Ser bra ut, du har virkelig stått på :D

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Idag har jeg lakka baki baggasjerommet, og snart klar til lakking på gulvet inne i bilen. Og kobla opp motoren, mangler ett rør på insprøytninga med pakken er enda ikke sendt fra Gs.

hxt3gdvrnwczfihryj68.jpg

Skrevet
speedy:) jeg må komme å se en dag, dog ikke med e30, sist jeg så de veiene der var det mer som å kjøre på kampesteiner!

Er lagt asfalt :)

Skrevet

Idag er litt av delene kommet til ekosos, forstilling, nye bolter ,muttrer og slangeklemmer . Takk til gs for rask service. Så har jeg kjøpt meg ny bakstilling fra en 525 så blir suttet på iløpet av neste uke. Mange nye deler er på vei, som Elektriske deler , Bremseklosser, Bremseskiver osv :)

tkxwue37jzdmfp0m0l26.jpg

Skrevet
Når kommer du å henter bakstillingen? :D

Imorgen sikkert , Hvis du er ferdig med demonteringa.

Er ikke det , men har løsnet alt, å vi må nesten være to sammen når jeg skal jekke opp bilen, så detter bakstillingen ned den ;p

Skrevet

Da har jeg lakkert ferdig innvendig, og begynt med sveisinga på bilen, Drar snart på sjøen, så jeg tenker og få ferdig understell, eksos , motor og driverket, så tar jeg kanalsveisinga og grunnarbeidet før lakkering når jeg kommer hjem igjen, så blir det styling og felger når pengene strekker til. Glemte å ta bilder, det skal jeg gjøre imorgen :)

Har enda ikke bestemt meg for fargen, legg ut bilder av bilen i den fargen du synest jeg skal lakkere i :)

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...