brutal1ty Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Endelig fått rottet meg til og legge den ut på nett. Koster 400 kr ny så får 200 kr er den din, lite brukt fordi jeg kjøpte meg en Milwaukee batteridrevet istedefor Bud vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brutal1ty Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 bare får og bli kvitt den går jeg ned til 100 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Er denne i det hele tatt brukelig? Eller må man supplere med håndkraft for å få løsnet boltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Funker som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Tror de drar ca 30kg så med tanke på at en hjulbolt skal trekkes med 10-12kg så er der endel å gå på med bolter som har satt seg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå