Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har en bmw e46 320d m47n som ryker svart når turboen slår inn.

har skiftet dieselfilter, luftfilter, veivhusfilter. turboen er skiftet for rundt 10 000km siden

er det noen som har noen aning på hva dette kan være?

bilen er chippet nå, men den var sånn før jeg chippet også..

Skrevet

Går den jevnt på tomgang? Sjekka luftmengdemåler? Hadde samme symptom som deg og skifta alt av filter, samt bytta til uoriginal innsats på luftmengdemåler. Løste seg helt da jeg kjøpte komplett, original luftmengdemåler :)

Skrevet
Går den jevnt på tomgang? Sjekka luftmengdemåler? Hadde samme symptom som deg og skifta alt av filter, samt bytta til uoriginal innsats på luftmengdemåler. Løste seg helt da jeg kjøpte komplett, original luftmengdemåler :)

den går jevnt på tomgang og alt. alt er som det skal være utenom røyken:/

Skrevet

Han mener at kanskje EGR-ventilen din er tett/nesten tett :) Kan være smart og ta den av og rengjøre den, da disse har en tendens til å bli tette til slutt..:)

Skrevet

bilen er chippa... med hva da? powerbox ? hadde det på min e46 engang, da ble det som beskrevet her, mye dritt i EGR ventilen.... bare søk på EGR så dukker det opp....

Skrevet

bilen er chippa med omprogramering:) noen som har noe forslag på hvordan jeg skal rengøre innsuge i samme slengen? går det an å legge det i diesel også eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...