Johannes1993 Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Vindusviskerene på bilen min er litt rare, har ikke godde å sett på det før nå men nå vil jeg få fikset dem De stopper stående rett opp, de legger seg ikke ned igjen, hvordan kan jeg fikse dette. og hvor/hvordan demonterer jeg så jeg kommer til motoren vis det er den jeg må gjøre noe med?
Haug530D Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Om du skrur av tenningen med viskerne på så vil de stoppe oppe, tror det er for å lette arbeidet med å skifte de. Om de stopper oppe uansett så vet ikke jeg.
Johannes1993 Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 De stopper oppe uansett jeg kan kjøre, så vis jeg hiver på viskerene og tar de av igjen stiller de seg opp :/ Veldig irriterende, siden regne kommer å går her av ogtil nå i det siste.. ville prøvd å fått fikset dette
Haug530D Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 De stopper oppe uansett jeg kan kjøre, så vis jeg hiver på viskerene og tar de av igjen stiller de seg opp :/Veldig irriterende, siden regne kommer å går her av ogtil nå i det siste.. ville prøvd å fått fikset dette Kan jo være ett rele da kanskje, hvordan er det på de andre intervallene, fungerer de?
Hawkon88 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Jeg har hatt det samme problemet de siste dagene. I går hoppet et stag eller noe av, slik at den venstre viskeren ikke går- men den høyre fungrerer, men da framdeles med stopp oppe..
Virtual Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Vindusviskerene på bilen min er litt rare, har ikke godde å sett på det før nå men nå vil jeg få fikset dem De stopper stående rett opp, de legger seg ikke ned igjen, hvordan kan jeg fikse dette. og hvor/hvordan demonterer jeg så jeg kommer til motoren vis det er den jeg må gjøre noe med? Hadde samme problemet på min, skiftet først det korte staget på venstre visker. Det varte i en dag så tok motoren kveld. Du må demontere følgende for å skifte viskermotor, kupefilter/bokser begge sider, begge viskerarmene, plastdeksel i nedkant på rute. Du må også løsne hele viskerkonsollen for å klare å lirke ut motoren. Det er en fordel å ha en liten ters for viskerarmene kan sitte skikkelig fast. Bytt også det korte staget når du først har av alt, koster litt over en hundrelapp. Ligger flere råd her inne hvis du søker på "Visker e39"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå