Erlendbn Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Har tenkt å kjøpe meg en 1997 e39 535. Den har gått 230 000 km. Det jeg lurer på er om det er noe spessielt på denne modellen som pleier å ryke fort. Jeg så at den ene toppdekselpakningen svetter litt, men dette kunne eier bytte før jeg kjøpte den. Har en Mercedes c180 hvor toppakningen har begynt å svette og det var dyrt å få byttet denne på verksted. Det jeg lurer på er spessielt om toppakningene eller andre deler som er dyre å bytte på denne BMW-modellen har en tendens til å ryke fort. Bilen er i perfekt stand slik som den er nå, og den er kjørt fint. Takker for svar
Saltkjelen Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Jeg byttet toppdekselpakninger på min 535i og det var ikke snakk om store kostnaden. Ellers er detvvel kjent at boltene til oljepumpen løsner, så disse bør du sjekke med en gang. Ellers opplever jeg bilen som svært problemfri med en slitesterk motor. I tillegg til toppdekselpakningene har jeg byttet ekspansjonstank og dynamo. Jeg har imidlertid hatt ulyd i forstillingen, en intens knirkelyd når temperaturen ute har vært varm. Dette var parallellstaget på min. Ellers er jo E39 kjent for rust i dører, tanklokk, bagasjeluke og panser, knirkeforinger i bakakselen og pixelfeil. Ellers ville jeg ha sjekket ut "begagnad" delen på autopower.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå