robinzj Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min Har vært aktiv på forumet lenge uten å skrive noe særlig. Eier selv en bmw 316i 2007 modell. Litt for liten motor men for mitt bruk er den helt kurrant! Bilen er mye påkostet utvendig styling og sånn diverse. Slenger ut noen bilder av bilen, si hva dere syns Noe utstyr: - blackline baklykter - hvite blinklys - bmw performance framfanger, sideskjørt og bakfanger - sorte nyrer - bmw performance sportseksos - full m-sport innvendig og utvendig osv... Bytta forresten ut angel eyes pærene idag med super white led pærer! Syns bilens look ble mye penere da. Vil egentlig ha bilen ganske "clean" i utseende. Kunne tenkt meg større felger etterhvert selvom jeg syns 17" m-sport felga er tøffe. Så kanskje jeg oppgradere til 19 tommere etterhvert, vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Velkommen hit! Men hvis du har vært aktiv på forumet (uten å skrive noe særlig), hvilken bruker har du brukt da? Siden den du har nå, er blodfersk... Uansett; Flott BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Velkommen hit! Men hvis du har vært aktiv på forumet (uten å skrive noe særlig), hvilken bruker har du brukt da? Siden den du har nå, er blodfersk... Uansett; Flott BMW! hehe + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Velkommen hit! Men hvis du har vært aktiv på forumet (uten å skrive noe særlig), hvilken bruker har du brukt da? Siden den du har nå, er blodfersk... Uansett; Flott BMW! Man kan da være inne å lese uten å være registrert bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinzj Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Har bare surfa rundt uten å være registrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå