Gå til innhold

Noen her som sitter i BMWCCN styret/verv?

Ola.
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvde melde meg inn igjen i klubben tidlig denne uka, betalte online og alt iorden så langt, men ingenting skjer etterpå.

Sendte mail til info@bmwccn**** adressen som står på siden der, men ingen respons.

Står klubben like stille som hjemmesiden eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som lasseln hos meg også. Jeg sendte mail til joachim@bmwccn.no siden medlemskapet ikke ville aktivere seg etter jeg betalte for nytt via paypal.

Er dessverre endel innkjøringsproblemer med det nye systemet.

Bare synd at alle de som ikke bruker PC aktivt kommer til å falle fra som om ingenting har hendt. Alt for lite info ut til medlemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som lasseln hos meg også. Jeg sendte mail til joachim@bmwccn.no siden medlemskapet ikke ville aktivere seg etter jeg betalte for nytt via paypal.

Er dessverre endel innkjøringsproblemer med det nye systemet.

Bare synd at alle de som ikke bruker PC aktivt kommer til å falle fra som om ingenting har hendt. Alt for lite info ut til medlemmene.

Betyr dette at vi må inn på bmwccn.no for å aktivere/betale for nytt år?? (har ikke fått noen regning, eller annen info...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha fått e-mail med brukernavn og innloggingspassord (brukernavnet er bmwccn nr. ditt - fire siffer).

Jeg forventer at 2990 av de 3000ish medlemmene som er i CCN forsvinner da medlemsskapet dems går ut - uten deres viten. Null kommunikasjon til de som ikke er aktive på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt PM til lamek, sendt mail ti linfo@bmwccn, joachim@bmwccn, ikkeno skjer.

Det er ferietid, men det er vel alltid noen som kan sjekke klubbmailen..

Ditto. Prøvde å fornye medlemskapet for snart en og en halv måned siden,enda er det ikke registrert på "min side".Må vel snart sende en klage til Paypal? Betalt og ikke fått en vare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha fått e-mail med brukernavn og innloggingspassord (brukernavnet er bmwccn nr. ditt - fire siffer).

Jeg forventer at 2990 av de 3000ish medlemmene som er i CCN forsvinner da medlemsskapet dems går ut - uten deres viten. Null kommunikasjon til de som ikke er aktive på nettet.

Da tar du feil Oddis, for det ligger mellom 1-10 stk som melder seg inn/fornyer medlemskapet sitt hverdag.

Det er lav sesong for fornying av BMWCCN medlemskap nå i disse dager til og med.

De fleste fornyer i desember, det er ca halvparten av medlemmene som har medlemskap frem til desember.

Til trådstarter, jeg sitter i styret. det er en oversikt over styret på bmwccn.no også går du på kontakt oss, der finner du alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke verst isåfall! Holder man den på 5-6 i snitt daglig burde det gå greit ihop med medlemstallet. Spent på prosentsatsene mot slutten av året da, av hvor mange som har fornyet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...