Ola. Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Prøvde melde meg inn igjen i klubben tidlig denne uka, betalte online og alt iorden så langt, men ingenting skjer etterpå. Sendte mail til info@bmwccn**** adressen som står på siden der, men ingen respons. Står klubben like stille som hjemmesiden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Har også sendt mail, fikk ikke svar, hjemmesidene er helt jæ...... dårlig, omtrent umulig å finne info der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Skal sjekke. send navn og kontaktinfo så skal jeg se hva jeg får til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Jeg hadde samme problem, men jeg derimot sendte mail til bmwccn.joachim@powertech.no, som sto som mottaker av betalingen. Da fikk jeg hjelp og aktivert medlemskap på null komma niks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Samme som lasseln hos meg også. Jeg sendte mail til joachim@bmwccn.no siden medlemskapet ikke ville aktivere seg etter jeg betalte for nytt via paypal. Er dessverre endel innkjøringsproblemer med det nye systemet. Bare synd at alle de som ikke bruker PC aktivt kommer til å falle fra som om ingenting har hendt. Alt for lite info ut til medlemmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Samme som lasseln hos meg også. Jeg sendte mail til joachim@bmwccn.no siden medlemskapet ikke ville aktivere seg etter jeg betalte for nytt via paypal.Er dessverre endel innkjøringsproblemer med det nye systemet. Bare synd at alle de som ikke bruker PC aktivt kommer til å falle fra som om ingenting har hendt. Alt for lite info ut til medlemmene. Betyr dette at vi må inn på bmwccn.no for å aktivere/betale for nytt år?? (har ikke fått noen regning, eller annen info...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Du skal ha fått e-mail med brukernavn og innloggingspassord (brukernavnet er bmwccn nr. ditt - fire siffer). Jeg forventer at 2990 av de 3000ish medlemmene som er i CCN forsvinner da medlemsskapet dems går ut - uten deres viten. Null kommunikasjon til de som ikke er aktive på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Stemmer at jeg har fått brukernavn og passord på Mail for en tid siden, men selv om jeg er ganske aktiv på nett har jeg ikke kunne luktet meg til at man må fornye dette selv inne på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Har sendt PM til lamek, sendt mail ti linfo@bmwccn, joachim@bmwccn, ikkeno skjer. Det er ferietid, men det er vel alltid noen som kan sjekke klubbmailen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Har sendt PM til lamek, sendt mail ti linfo@bmwccn, joachim@bmwccn, ikkeno skjer.Det er ferietid, men det er vel alltid noen som kan sjekke klubbmailen.. Ditto. Prøvde å fornye medlemskapet for snart en og en halv måned siden,enda er det ikke registrert på "min side".Må vel snart sende en klage til Paypal? Betalt og ikke fått en vare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Du skal ha fått e-mail med brukernavn og innloggingspassord (brukernavnet er bmwccn nr. ditt - fire siffer).Jeg forventer at 2990 av de 3000ish medlemmene som er i CCN forsvinner da medlemsskapet dems går ut - uten deres viten. Null kommunikasjon til de som ikke er aktive på nettet. Da tar du feil Oddis, for det ligger mellom 1-10 stk som melder seg inn/fornyer medlemskapet sitt hverdag. Det er lav sesong for fornying av BMWCCN medlemskap nå i disse dager til og med. De fleste fornyer i desember, det er ca halvparten av medlemmene som har medlemskap frem til desember. Til trådstarter, jeg sitter i styret. det er en oversikt over styret på bmwccn.no også går du på kontakt oss, der finner du alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Det er ikke verst isåfall! Holder man den på 5-6 i snitt daglig burde det gå greit ihop med medlemstallet. Spent på prosentsatsene mot slutten av året da, av hvor mange som har fornyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Da er saken løst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå