Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok det skal gå fint, få varma den opp litt å forme den tilbake bare. Trenger bare aerodynamic frontfangeren din så blir den ferdig :D

Stabstag er montert!

r7rzhs0c396hzopwfqeo.jpg

zhphls9489whggy969yn.jpg

Resultatet av karosseri etter em runde med polering, 4 runder til gjenstår så blir nok mye blankere!

0287tsrtbw46d0ph3nix.jpg

75xd7n2assekcxqnexiw.jpg

Skrevet
åjaa, ja tenkte først å beholde hengerfeste med tanke på at det er avtagbart! Men fant ut at jeg trenger nøkkel for å få den av og den har jeg ikke så enten må kroken være på, slå i stykker låsen eller ta av hele greia. Mulig det blir sparkel om det ser for dumt ut :)

Ingen nødvenighet i og væra voldelig mot hengerfeste !:)

Om du ser deg litt rundt skal det stå et slags nummer på det, så skal det vere mulig og kontakte bmw, og få tilsendt ny nøkkel !:)

Skrevet
åjaa, ja tenkte først å beholde hengerfeste med tanke på at det er avtagbart! Men fant ut at jeg trenger nøkkel for å få den av og den har jeg ikke så enten må kroken være på, slå i stykker låsen eller ta av hele greia. Mulig det blir sparkel om det ser for dumt ut :)

Ingen nødvenighet i og væra voldelig mot hengerfeste !:)

Om du ser deg litt rundt skal det stå et slags nummer på det, så skal det vere mulig og kontakte bmw, og få tilsendt ny nøkkel !:)

Skal sjekke etter jeg, takk for tipset! :)

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...