e34bmw535i Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Takk! Fredrik; Jeg gadd ikke å bestille fra schmiedmann.no siden det tar så lang tid før de får den inn, også etterpå sendt den til meg. Så jeg var så heldig og fant en annen her på forumet som hadde en 535i som ville selge eisenmann potta si. Og den kjøpte jeg da for 5000, og var meget strøken Vegah; Ja syntes selv at den kunne vært litt lavere, men egentlig greit for norske veier... og ja de baklyktene var mye bedre enn de LED greiene fra GS!!
e34bmw535i Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Typisk! Potta jeg fikk passa ikke på bilen min, selvom det sto 535 på selve potta og var til en e34. Mekanikeren sa det var helt umulig å ha fått det til å passe så jeg får vel sende det tilbake... Men da må jeg bestille noe nytt! NOEN TIPS DA???
e34bmw535i Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 Røra på potta pekte nedover og røra på bilen peke rett frem så måtte først ha begynt å kappe i potta og sveise. Og da ville ikke eksosen kommet ordentlig ut. Tillegg til at selve potta er skeiv så måtte ha tilpassa den under bilen også. Sikkert noen som hadde fått til å sveise osv til slutt. Men vil ikke begynne å kappe i noe sånt. Kjøpte fra en annen som hadde 535i 1988 akkuratt som min. Så skjønner ikke hvorfor det ikke gikk ann, sendte den tilbake idag. Tips til noe annet merke Fredrik? Klarer ikke å bestemme meg når det gjeler effektanlegg utenom eisenmann.... -.-
///FredriK.S Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Hmm ,ble veldig usikker selv, da eisenmann egentlig var det enste jeg også ønsker : / Etter å ha hørt video klipp fra youtube, så gir eisenmann den råeste lyden.
e34bmw535i Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 Da har fattern kjøpt seg ny bmw e39! Komplett m5 styling-kit, og m5 felger+ interiør og remus effektanlegg, men bare 520, så drar forsatt møkka av han med 535en!
Bjorni92 Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Bare å bestille fra http://www.eisenmann-sportauspuff.de/DE/index.php , bestilte komplett effektanlegg til brodern's 330ci derfra, kom på ca 9k. Gjenstår og montere men det ser praktfullt ut! Skikkelig eksosanlegg i motsetning til andre jalla greier.
e34bmw535i Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 hvor lang leveringstid var det?
e34bmw535i Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 dieseltut? Sånn som peker nedover? Det er jo bare stygt Men ville det vært veldig avslørende å fjerna kat og erstatta med rør for snuten?
joachim sørlie Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Dem ser sikkert ikke forskjell hvis du gjør det pent
joachim sørlie Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Lyden er bare god dem stopper vell ikke folk for og ha litt ler øyd en orginalt, du skal trosalt ikke ha 3" strakrør hele veien heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå