Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk!

Fredrik; Jeg gadd ikke å bestille fra schmiedmann.no siden det tar så lang tid før de får den inn, også etterpå sendt den til meg. Så jeg var så heldig og fant en annen her på forumet som hadde en 535i som ville selge eisenmann potta si. Og den kjøpte jeg da for 5000, og var meget strøken ;)

Vegah; Ja syntes selv at den kunne vært litt lavere, men egentlig greit for norske veier... og ja de baklyktene var mye bedre enn de LED greiene fra GS!! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Typisk! Potta jeg fikk passa ikke på bilen min, selvom det sto 535 på selve potta og var til en e34. Mekanikeren sa det var helt umulig å ha fått det til å passe så jeg får vel sende det tilbake... Men da må jeg bestille noe nytt! :D NOEN TIPS DA???

Skrevet

Røra på potta pekte nedover og røra på bilen peke rett frem så måtte først ha begynt å kappe i potta og sveise. Og da ville ikke eksosen kommet ordentlig ut. Tillegg til at selve potta er skeiv så måtte ha tilpassa den under bilen også. Sikkert noen som hadde fått til å sveise osv til slutt. Men vil ikke begynne å kappe i noe sånt. Kjøpte fra en annen som hadde 535i 1988 akkuratt som min. Så skjønner ikke hvorfor det ikke gikk ann, sendte den tilbake idag. Tips til noe annet merke Fredrik? Klarer ikke å bestemme meg når det gjeler effektanlegg utenom eisenmann.... -.-

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...