E34-E91 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Selger min E34 , ikke EU godkjent. Har tenkt å hugge første uken i August. Avskiltet i Mars. Ting som må fikses for EU-godkjenning: -Bremserør midten og høyre foran -Parkbrems -dårlig høyre bak -Slitt frontvindu -Bakaksel -"dårlig innfestinger-store foringer" -Defekt hjullager høyre bak Alt utenom er i grei stand. Motoren har kun gått 170k, går som en drøm. Manuell gir. Årsavgift 2011 betalt Interiøret er mørkeblå stoff, bare slitt framsete. Sommerdekk/felg er i bra stand Vinterdekk er brukt en sesong.(pigg) Perfekt delebil i grei stand! Import fra Tyskland 1998, i mitt eie siden 2000. Dekk/felg på bildenen er vinterdekk. Bor i nærheten av Bergen Bud/spørsmål på PM. Skambud mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-E91 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 To the top! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-E91 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Opp! Flott delebil dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Har sendt deg PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Noen vær så snill å kjøp denne. Det ville vært skam å hugge en så fin E34! Hadde jeg bodd nærmere Bergen hadde jeg kjøpt denne, lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Kjøpes av meg neste uke denne! Så den er solgt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 ble denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå