joachim sørlie Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 STJÅLET: -73 mod Porsche 911 Targa, rød m/ Fuchs felger. Regnr: BP70857. Stjålet fra garasje på Majorstua. Dusør utloves, ring Einar Brenne på 95 00 38 88 hvis du ser den, har informasjon! håper noen har øynene oppe for og se etter denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Slenger den ut på fæisboka jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Skal i det området i morgen, og nedover vestfold, og opp igjen, så skal holde øynene oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 er bra folkens håper denne kommer til rette igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Øynene åpne i Skiens området! Og Porsgrunn for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Kjører mellom Brobekkveien i Oslo og Sande i Vestfold 5-6 ganger om dagen, skal holde utkikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Er det marked for stjælte Porscher i Skien også? Trodde dem bare der og stjelte BMW der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Er det marked for stjælte Porscher i Skien også? Trodde dem bare der og stjelte BMW der jeg Skader ikke å ha øya på vakt, selvom det ikke er BMW Masse Porscher her og serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Lagt ut tråd på bmwccn.no også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Bra dere holder øyene åpene! Skal høre når jeg kommer hjem Om hvordan ting henger sammen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå