Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja, sendte han en melding for et par dager siden, men har ikke fått svar. skal i en e30 m3 :)

Han er i utlandet nå, men kommer hjem om noen dager, men da skulle han avgårde igjen så han er knapt hjemme de neste ukene tror jeg.

Har lyst på e30 m3 med s50 jeg også:)

Skrevet

Fikk ikke gjort fullt så mye som planlagt i dag da jeg hadde "glemt" en familie middag :evil:

Så fikk bare tatt ut rattstammen og elnett og pakket det pent sammen. Så nå er bilen tilnærmet ribbet, skal bare få av de løse karosseridelene og ta ut strømkabel og bensinsytem så er karosseriet klart for dynga.

Legger ved noen kjedelige bilder sålenge:)

Virrvar av ledninger..

1elyc1sounwtefjk9p4h.jpg

Fått ledningene i system:)

ntqf12mj3wp5io88n95g.jpg

Så var det nesten tomt, kun strømkabelen igjen, men rakk ikke den før jeg måtte løpe til middag..

hjuqjgt1kpw9dxi9ieal.jpg

Motorrom ferdig ribbet

mkzmzb6s7sann8ywr9wc.jpg

Skrevet

Davrin: Satser på at den blir bra vettu, tror det blir bra med work felgene bare jeg får polert de opp. Gleder meg som en unge til å få den ferdig, donorbilen var helt uber god stand når jeg henta den og motor går som en drøm.

Fått start på din nå da? På tide med en update av prosjekttråden din nå kanskje??

Bergeeeeee: Vet jo aldri, men har jo kjøpt en e46 m3 jeg skal begynne på når jeg har fått opp grasje, så får vi se hva det blir etter den. Men kan alltids bygge en e36 igjen:)

Skrevet
Davrin: Satser på at den blir bra vettu, tror det blir bra med work felgene bare jeg får polert de opp. Gleder meg som en unge til å få den ferdig, donorbilen var helt uber god stand når jeg henta den og motor går som en drøm.

Fått start på din nå da? På tide med en update av prosjekttråden din nå kanskje??

Felgene blir nok ordentlig fine på bilen. Artig når delebilen er et såpass bra utgangspunkt ja. Har to prosjekter å dille med nå du a? ;)

Nå er min på veien ja:) funker drit bra. Så da blir det rudskogen i august. Blir morro.

Skrevet

Får håpe felgene blir bra på ja, har nok å styre med om dagen nå ja:)

Motoren du kjøpte av meg virket jo veldig rapp og fin, så den burde jo fungere greit i en compact:)

Skrevet

I dag har jeg fått vasket motor, gir, forstilling, bakstilling og div annet småtteri. Har også fått hentet noen nye foringer, i morgen skal jeg hente div braketter osv til motorrom i morgen, samt at jeg venter på pakke fra koed. Legger ut et par bilder fra det jeg fikk gjort før det ble fisketur:)

Nye foringer i hus, prøver GSP denne gangen, har hatt powerflex på alle de andre, men forandring fryder forhåpentligvis..

cgd1xbti2286jd8xxho7.jpg

Har også fått dreid noen skiver til traversforingene bak, slik som powerflex har, tror det gir en mer stabil foring.

wjkpz1zcmoczndchq07u.jpg

rnbi9ualjskmms8xhjda.jpg

Gamle foringer ute

fyapys9l6fcj7sr8vyqp.jpg

Ny vasket bakstilling..

gkkeqws87fo76zwjab1u.jpg

c0yqetteavm1ocn6zbz8.jpg

Motor så nesten ny ut etter en liten vask..

gzlvr2kxm30lf2qq6ogq.jpg

fjnjyl9e8a8x81nj637q.jpg

Så et blide av bilens aller siste ferd, har nesten litt lyst til å sende det til han jeg kjøpte den av i England, han stod med en tåre i øyekroken når jeg kjørte avgårde med bilen, Så turte ikke fortelle han om planene for bilen videre:)

060nxktdpbk1rxgflpyo.jpg

Dette må være en av de siste e36 M3 som er bygget.

ncnnwhmnltvic6u01oba.jpg

Engelsk bil klar for Norsk Metallretur..

t08h7h9srruepv2q3psh.jpg

Stemnings bilde til slutt, litt nyvaska deler som venter på nye foringer pakninger og div, før det settes inn i sitt nye hjem:)

Alt nyvasket og fint,

n1h1dtr99bg910khue6g.jpg

Skrevet

Det er igrunn litt synd at så mange flotte M3-er blir ribbet til døden her til lands, men det kan man vel takke politikerene våre for. :)

Jeg tror det er best du lar forrige eier ha nattesøvnen sin i god behold. :)

Skrevet
Det er igrunn litt synd at så mange flotte M3-er blir ribbet til døden her til lands, men det kan man vel takke politikerene våre for. :)

Jeg tror det er best du lar forrige eier ha nattesøvnen sin i god behold. :)

Hehe..

Er jo ikke så farlig med Engelske, de er jo feilprodusert allikevel, rattet kom på feil side, så det er jo ikke noe å spare på spør du meg..

Skrevet

Er igrunn enig, men synes fortsatt det er litt synd at pene hele og gjerne spesielle biler som i dette tilfellet blir ødelagt. :)

Ikke misforstå meg, hadde gjort det samme selv hadde jeg hatt kunnskapen til det, så jeg er ikke ute etter å "kjefte".

Skrevet
Blir bra det her da :applause:

Blir det E46 sedan, turing eller coupe du skal bygge deg ?

Planen er coupe, men kan jo hende jeg vingler over til touring før jeg kommer igang. Denne første blir nok litt for å "lære" litt av e46 elektrisk osv, skal jeg ha touring tror jeg nok det er greiest å koble seg på eksisterende elnett i bil mtp. at den har flere dører etc..

Skrevet
Blir bra det her da :applause:

Blir det E46 sedan, turing eller coupe du skal bygge deg ?

Planen er coupe, men kan jo hende jeg vingler over til touring før jeg kommer igang. Denne første blir nok litt for å "lære" litt av e46 elektrisk osv, skal jeg ha touring tror jeg nok det er greiest å koble seg på eksisterende elnett i bil mtp. at den har flere dører etc..

Ikke noe problem å koble opp en turing vet du. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...