Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nye lykter i går ettersom de gamle ikke var så fine lenger. Så legger ved et par bilder.

Høyre side: ny, venstre side: gammel.

fd9j968q1jsmvu7d3j5q.jpg

m71zqfqcn9gb8cms7boq.jpg

Motorrom ca ferdig, blir en siste finpuss etter at bilen er lakkert og ferdig og ECU er på plass..

xkfxwk0j1d16qah3yv2f.jpg

32wnxjses136o7lqsvga.jpg

w6ghgn2n4kexodyxoej2.jpg

Litt tid til overs på jobb i dag, så en kollega lekte seg litt i PS :D

pcgqg9x13505xx1wac19.jpg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har bilen vært på hjulstillingskontroll i dag så nå er den en drøm å kjøre :D Men må vel justere den litt opp i morgen så den er klar til godkjenning på fredag..

Skrevet

Lite å gjøre på jobb???? [-X

Får ikke håpe sjefen din er på bimmers :lol:

Skrevet
Gratulerer. Må ha vært denne jeg så sto parkert i Storgata i Porsgrunn i dag?

Takk for det :D

Det stemmer nok det ja, ser jo helt jævlig ut nå, men satser på den blir bra etter lakk. Blir lakket i en litt mørkere nyanse av estoril.

Skrevet

Det stemmer nok det ja, ser jo helt jævlig ut nå, men satser på den blir bra etter lakk. Blir lakket i en litt mørkere nyanse av estoril.

Så ikke helt ferdig ut i lakken nei :P Men vannvittid flott interiør på den bilen da. Blir nok helt konge når den er ferdig.

Skrevet

Så ikke helt ferdig ut i lakken nei :P Men vannvittid flott interiør på den bilen da. Blir nok helt konge når den er ferdig.

Bilen skal hellakkeres nå så da blir det nok endel bedre vil jeg tro..

Interiøret er dritkult ja:)

Skrevet

Hva må du ut med når du importerer en slik bil? Kunn MVA (toll) ? Slipper du engangsavgift osv vis du tar delene fra en import bil og har det over på ett norskt karrosseri som har vært i norge i over 10år? Svar på pm om du kan ;)

Skrevet
Hva må du ut med når du importerer en slik bil? Kunn MVA (toll) ? Slipper du engangsavgift osv vis du tar delene fra en import bil og har det over på ett norskt karrosseri som har vært i norge i over 10år? Svar på pm om du kan ;)

Sendt deg PM :D

Skrevet
håper du kødder angående de lyktene?:P spess de blink lysa

Blinklysa er bytta til oransje, men lyktene står på fortsatt. Mulig jeg bytter de, men de er helt greie.

Skrevet
gjør som meg!:P depo lykter, hvite blinkers og LILLA angle eyes^^ haha

Er DEPO lykter dette, men de har ikke blå/lilla ringer. Gamle biler som e36 kler best normalt lys, ikke xenon look osv, det er min mening. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...