OLEZZ Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Har samme lyktene selv. Synes de ser bedre ut i virkeligheten. De så litt jalla ut på bilde bare.
bergeee Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 er helt vanlig depo lykter med ettermontert lilla angle eyes:P ser ikke ringene viss de ikke står på^^
bård Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 Det er sant som OLEZZ sier, de ser bedre ut i virkeligheten, så de får bli inntil videre, og om det er der skoen klemmer for evt kjøper så skal jeg klare å skaffe andre lykter Som oftest syntes jeg faktisk enkelte ettermonterte ringer ser bedre ut enn de som enkelte produsenter setter i lyktene sine.. Tok et par dårlige interiørbilder da jeg fikk satt inn høytalere og kasettspiller i stad Må få kjøpt ny girkule, men har ikke bestemt hvilken type jeg skal ha ennå.. Forslag?? Liker kmstand på bilen Men vurderer å kjøpe nytt instrument som viser km/h.. Kasettspiller, blir jo ikke mer tysk enn det ER orginal BMW cd-veksler montert i bagasjerommet, så her har man muligheter når det kommer til musikk..
SigurdE36 Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Gå for lik girkule som er på nå, vanlig skinnkule med m-stripene ser best ut. Digg med kasettspiller faktisk, kan koble ipod til den.
bergeee Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 går vell ann og bare bytte skive og vell? på speedoen altså https://www.koed.no/2.2.asp?billede=298 ... 36692&nr=1 den girkula der med m- merket på toppen syntes jeg er frekk da!
bergeee Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 nå så jeg feil, akkuratt samme som den der bare med børsta stål i stedefor chrom:)
bård Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 Gå for lik girkule som er på nå, vanlig skinnkule med m-stripene ser best ut. Digg med kasettspiller faktisk, kan koble ipod til den. Kan jeg koble ipod til den kasettspilleren? med sånn kasett med ledning på da? eller finnes det en bedre løsning?? Bergee: vil ha en kule med orginal form, men er jo endel å velge i der også..
bergeee Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 får vell også en sånn sak du kobler til som går på radioen, blir jo ræva lyd da, like ræva som med sånn kasset overgang greier:P
bård Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 får vell også en sånn sak du kobler til som går på radioen, blir jo ræva lyd da, like ræva som med sånn kasset overgang greier:P Ja det er vel ikke noen annet alternativ på en gammel kasettspiller fra 98
bård Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 da hadde jeg heller svidd et par cder:P Ja, hvorfor ikke, har jo cd veksler å greier baki bilen, får satse på den tar svidd da
Morty999 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Liker kmstand på bilen Men vurderer å kjøpe nytt instrument som viser km/h.. Er vell Miles og detta? hehe.. km stand teller miles den og vettu
bård Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Liker kmstand på bilen Men vurderer å kjøpe nytt instrument som viser km/h.. Er vell Miles og detta? hehe.. km stand teller miles den og vettu I know Men den har fortsatt ikke runda 100' KM
mOMOe Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 " Unleaded Premium Grade Petrol 98 octane (See Owner's Handbook)"
bård Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 " Unleaded Premium Grade Petrol 98 octane (See Owner's Handbook)" Sjekker alltid instruksjonsboka før jeg fyller drivstoff:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå