Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Å fy for en arbeidskar!!!! Herlig jobba, og ser ut til at du kan sakene dine, her følges det med!!! =D

Har blitt noen timer på denne nå, men syntes det er verdt det og håper resultatet blir bra:) Men har gått litt tregt siste dagene nå, er så mye annet som skal gjøres hjemme og på jobb..

Men fikk en liten tur innom ikveld, fikk gjort litt. Så nå er eksos på plass, bilen er helt ferdig under, understell og bremser er ferdig, så får få på litt bremsevæske i morgen. Det meste er ferdig i motorrom nå, kun plenum og et par småting igjen. Så får prøve å få ferdig ledningsnett inne i bilen i helga og få inn teppe og div, så blir det å starte bilen og få den til karosseriverkstedet og lakk.

Noen bilder..

GSP topplager

krph0djlzxxw0396sfp4.jpg

lr9mka57zgscmfn7u101.jpg

Motorrom snart ferdig :D

tjkiq10jtq9156nlz9he.jpg

get9enr0ufycpmwoynqp.jpg

yn8uixcdx970ff282h15.jpg

Også et par bilder av arbeidsbilen, den vurderes solgt om noen skule være interessert.

j5yw7wzysvt7rf15wpup.jpg

ndhlbenwrj8kj5o5eb25.jpg

tgw95w97v3myivkhhkgs.jpg

mj0ohrgnkmi87kb60gza.jpg

shlew1vtlls8k1gbhalw.jpg

Så om noen er interessert ta kontakt på PM :D

Skrevet

Tips! jeg har hatt problemer med bakdempere på E36 når det har vært i kombinasjon med KSP/K-sport topplagre! det har vært snakk om 3 tilfeller med Bilstein sprint, (ikke Pss9dempere) hvor de har gått lekk og "punktert". så vær veldig nøye med å sette ned bilen og rulle den et par meter slik at du får helt riktig stilling på foringen i bånn av demperen, så skal problemet være lettere å unngå... mulig du er kjent med alt dette Bård... men da er det nevnt! :)

Mye skal du ha igjen for 325'en =P

Skrevet
Tips! jeg har hatt problemer med bakdempere på E36 når det har vært i kombinasjon med KSP/K-sport topplagre! det har vært snakk om 3 tilfeller med Bilstein sprint, (ikke Pss9dempere) hvor de har gått lekk og "punktert". så vær veldig nøye med å sette ned bilen og rulle den et par meter slik at du får helt riktig stilling på foringen i bånn av demperen, så skal problemet være lettere å unngå... mulig du er kjent med alt dette Bård... men da er det nevnt! :)

Mye skal du ha igjen for 325'en =P

Aldri vært borti det problemet der tidligere, men kjekt å vite:)

Vil vel ha rundt 55' for den, er nettop eu godkjent, fått på sommerfelger og ny girkasse så det kan vel ikke være noen upris??

Skrevet
e36 coupe med motorsport felger blir aldri feil, har veldig lyst på ny e36coupe! men er for lite plass i de om dagen :(

Helt enig:) Men de kler forsåvidt alle e36 spør du meg, bilen ble solgt i går kveld så nå må jeg ha meg ny bil av noe slag, eller bare vente til m3'n blir ferdig..

Skrevet

Da er ledningsnett, teppe og dash på plass, så nå er det kun litt småtteri igjen før bilen er klar til oppstart og kjørbar, så da er det straks kun lakk igjen. Glemte å legge inn bilder på pc'n så det kommer seinere i dag.

Har vel også bestemtmeg for at senter på felger, innsugsboks og toppdeksel får lik farge, blir noe grå metallic av noe slag, ikke helt bestemt ennå. Så forslag til fin gråfarge mottas med stor takk :D

Skrevet
Den var solgt så fort ja....hvor havnet den hen? 55k var ingen upris nei...

Den holdt seg i familien i det minste, så den går fortsatt i Skien.

Skal hente en e46 coupe uten takluke i morgen :D den blir bruksbil til jeg får ferdig garasjen og banebil for en kompis. Så skal den bygges om til M også:)

Skrevet

Holder seg i familien ja, viktig det. Den e46en din skal nok ikke forsvinne helt den heller:-)

Skrevet

Da er dash, teppe osv på plass.

z7qsbwx7huz2m4azrtwu.jpg

edeq586pn588z5dzy8xg.jpg

Motorrom er ca ferdig, bremser og clutch er luftet, men blir vel en runde til for å få det 100%. Toppdeksel og innsugsboks skal selvsagt av igjen når felgene lakkeres så det blir lik farge på det.

rh1wlzlmrbr9si2hlts2.jpg

Bilen har også fått strømforsyning fra bagasjerommet, Så da kan den straks startes.

u1dpn4zpy9a9uux23128.jpg

Skrevet

I dag ble motor startet, sete satt inn, siste finish under bilen, lufta clutch og bremser. Men hadde glemt spacere hjemme så felgene subbet i coiloversa, ellers skulle jeg hatt bilde av bilen på alle 4 igjen :D

Så da blir det testtur og 4-hjulskontroll en av dagene før grunnarbeid og lakkering kan begynne, felgsenter skulle visst være ferdig i morgen, og dekk er under bestilling.. Glemte å ta bilder i dag, men var ikke så mye å ta bilder av egentlig..

Skrevet

Har ikke fått gjort stort med bilen i dag, var en tur i hovedstaden og kjøpte et sett hjul av King B her inne, ryddig handel og en trivelig kar :D Hvite BBS RX med Toyo R888, blir banehjul til e46'n. Fikk slengt på dører, ratt og fikk bilen på hjula igjen etter nesten en mnd på bukker :D

Må bare legge til et bilde av en bil jeg så da jeg var på en befaring i Tønsberg i går, lukta bilen før jeg fikk øye på den. Full av wonderbaum sikkert et par 100 stk i bilen:)

t1k386ik1e9tpmsohlyo.jpg

Litt feil et foran til e36, men håper jeg får de på e46 m3'n med litt god camber..

j0hcnqn9xfe5xj6q6bns.jpg

Bak var det ikke så ille..

xfdiotrkjgx6oueint5e.jpg

f9beex6sq8zqq6pwsnx2.jpg

qckvfkzhwiytwuonv1w8.jpg

7lpkouuzfgscwfrvad0s.jpg

Fikk tilbake work sentrene fra sandblåsing i dag også, godt fornøyd med resultatet på de..

jr5pyjplkqiztgyltj5k.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...