Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
GROMME felger!

takk for det, de veide 21kg med dekk, litt tyngre enn forventet men. Så nå får jeg bare håpe at det går med ET10 foran på e46 m3, skal se om jeg får prøvd de på den i helga :D

Skrevet

Det var jo ikke såååå jævlig da. Men flotte hjul :)

Skrevet
Det var jo ikke såååå jævlig da. Men flotte hjul :)

Det kommer fra kongen av for lavt ET, haha, neida, var ikke så ille, litt mer camber foran og vals hele veien så hadde det sikkert fungert, men kunne ikke kjørt mye senk da..

leste tråden din jeg :) ser ut som du gjør det meste helt 110% med engang, og det er viktig når man gjør det du har gjort :) tror fargen blir bra jeg, og strøken jobb du gjør :) følger med videre her hvertfall!

Takk for gode tilbakemeldinger, jeg ser jo egentlig ikke vitsen med å bygge en bil hvis det ikke gjøres skikkelig, så da gjør jeg så godt jeg kan, selv om det fører til at ting som regel går litt tregt.

Satser på en liten prøvetur i dag :D

Skrevet

Ble ikke noe prøvetur i går grunnet ødelagt tannstang, men fikk tak i en ny en i går ettermiddag, så den monterte jeg idag, så nå er bilen teknisk 100% ferdig, kun et par småting igjen i motrrom og interiøret.

Fikk også meleding fra Dhamree her inne om at ytterringene til Work'ene var ferdig maskinert, så i morgen skulle de poleres, er spent på resultatet og gleder meg til å få skrudd sammen felgene :D Kommer bilder av polerte ringer i morgen..

Ellers driver jeg å rydder meg ut av verkstedet så har endel deler jeg skal bli kvitt, bla e36 m3 forstilling (spindler, bremser coilovers og camberplater). 325 bakstilling, komplett digital klima, panser, dempere til støtfanger foran, grillramme med sorte nyrer, 16 og 18" felger..

Skrevet

Hva skal du ha for komplett digitalt klima? Er det alt du trenger for å bygge aç i bil uten ac?

Og 18" felter. Bilder av de du har :) er de med vinterdekk er det et stort pluss! Kan ta 16" hvis du har med vinterdekk

Skrevet
Hva skal du ha for komplett digitalt klima? Er det alt du trenger for å bygge aç i bil uten ac?

Og 18" felter. Bilder av de du har :) er de med vinterdekk er det et stort pluss! Kan ta 16" hvis du har med vinterdekk[/quote

Du har PM :D

Skrevet

I dag ble det en liten prøvetur bare for å sjekke at alt er som det skal, så blir det hjulstillingskontroll til onsdag og godkjenning på fredag :D

Bilen oppførte seg som den skulle så blir moro å få den ferdig :D

Skrevet

I dag fikk jeg ac schnitzer hjula. Blir moro og gyve løs på de ;))

Skrevet
I dag fikk jeg ac schnitzer hjula. Blir moro og gyve løs på de ;))

De svarte som lå her inne? Moro? Greit hvis du setter bort blåsing av senter osv, ellers har du vel en skikkelig jobb foran deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...