Morstan Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Lang tid tar det før man får medlemskort og sånn? Meldte meg inn dagen før det treffet på gjøvik var. Er vel ett par uker siden iallefall vel?
milhouse Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har heller ikke fått medlemskort, meldte meg inn på Karlskoga på BMW treffet der! Er det lov å stille med annet en BMW? Regner egentlig ikke med det.
Papperboy Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 får man løst engangslisens eller må man ha hvite skilt? eller går det eventuelt med prøveskilt? vet det pleier å være bare hvite skilt policy men..
FTE Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 3xE30 planlegger tur nedover også, hele helgen Men, er det noe muligheter for telting rundt området der? Flere som skal telte?
helgeb Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 3xE30 planlegger tur nedover også, hele helgen Men, er det noe muligheter for telting rundt området der? Flere som skal telte? HADDE BLITT SOSIALT MED EN LITEN CÆMP JA.-))
joachim sørlie Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Hadde vært gøy og kjørt hvis bilen blir klar også hadde det vært gøy med camp da man slepper og dra på bilen frem og tilbake
hylle Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har spurt dem om telt, men de har ikke svart. tenkte å telte dernede jeg og.
joachim sørlie Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 og må man være medlem og hvordan er det med bil som det ikke er skilter på..?
mAZE Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Håper så mange som mulig dukker opp på fredag, da det blir filming denne dagen. Jeg reiser videre til Skien på kvelden.
SofaKingFresh Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Håper så mange som mulig dukker opp på fredag, da det blir filming denne dagen. Jeg reiser videre til Skien på kvelden. Blir du i Skien da? Tenkte jeg skulle innover for å kanskje stille ut. Og for å se på litt kjøring
M3 Yngve Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Kan ikke skjønne at de kan nekte noen om man er på nye dedpoet og sove der. Alle andre får jo låv til det.
Erik89 Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Håper så mange som mulig dukker opp på fredag, da det blir filming denne dagen. Jeg reiser videre til Skien på kvelden. Blir du i Skien da? Tenkte jeg skulle innover for å kanskje stille ut. Og for å se på litt kjøring Bra det Sofakingfresh, da har jeg ihvertfall EN person jeg kan kjøre inn med Maze, vi får holde følge hjem om vi tre reiser samtidig da Hvordan er priser på utstilling av bil?
SofaKingFresh Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Får se hva det blir til. Bilen bare kødder for meg nå... Halv motorkraft til tider. Det frister å heve kjøpet nå som det bare har vært tull. Men, om det blir fiksa, så tar jeg turen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå