Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lang tid tar det før man får medlemskort og sånn? Meldte meg inn dagen før det treffet på gjøvik var. Er vel ett par uker siden iallefall vel?:-)

Skrevet

3xE30 planlegger tur nedover også, hele helgen ;) Men, er det noe muligheter for telting rundt området der? Flere som skal telte?

Skrevet
3xE30 planlegger tur nedover også, hele helgen ;) Men, er det noe muligheter for telting rundt området der? Flere som skal telte?

HADDE BLITT SOSIALT MED EN LITEN CÆMP JA.-))

Skrevet

Håper så mange som mulig dukker opp på fredag, da det blir filming denne dagen. Jeg reiser videre til Skien på kvelden.

Skrevet
Håper så mange som mulig dukker opp på fredag, da det blir filming denne dagen. Jeg reiser videre til Skien på kvelden.

Blir du i Skien da?

Tenkte jeg skulle innover for å kanskje stille ut. Og for å se på litt kjøring :)

Skrevet

Blir du i Skien da?

Tenkte jeg skulle innover for å kanskje stille ut. Og for å se på litt kjøring :)

Bra det Sofakingfresh, da har jeg ihvertfall EN person jeg kan kjøre inn med ;)

Maze, vi får holde følge hjem om vi tre reiser samtidig da :)

Hvordan er priser på utstilling av bil?

Skrevet

Får se hva det blir til. Bilen bare kødder for meg nå... Halv motorkraft til tider. Det frister å heve kjøpet nå som det bare har vært tull. Men, om det blir fiksa, så tar jeg turen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...